واکنش تند دختر میهایلوویچ به شوخی‌های مجازی با پدرش

واکنش تند دختر میهایلوویچ به شوخی‌های مجازی با پدرش

پایگاه خبری فوتبالی - دختر میهایلوویچ به طنزهای فضای مجازی که درباره پدرش ساخته می شوند، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، دختر سینیشا میهایلوویچ با عصبانیت به کسانی که در فضای مجازی به پدرش یعنی سرمربی بولونیا پیام های توهین آمیز ارسال می کردند واکنش نشان داد.

این مربی حرفه‌ای تمام طول تابستان را در بیمارستان درحال شیمی درمانی سپری کرد و از زمان اولین تشخیص در سال ۲۰۱۹ در حال مبارزه با سرطان خون است.

بولونیا با کسب فقط ۲ امتیاز از ۴ بازی که تاکنون برگزار شده فصل جدید خود را ضعیف آغاز کرده است.

ویکتوریا میهایلوویچ در استوری اینستاگرام خود افرادی را که در فضای مجازی به او و پدرش پیام های توهین آمیز ارسال می کردند سرزنش کرد و نوشت:"من هیچوقت چنین چیزهایی را در فضای مجازی منتشر نمی کنم و سعی کردم وقت خود را با افرادی که با پنهان شدن پشت کیبوردهایشان عقده های خود را خالی می کنند تلف نکنم اما وقتی مرزها شکسته می شوند باید چیزی گفته شود‌. به نظر من ترکیب کردن کار با زندگی شخصی کار درستی نیست. می خواهید بخاطر کار پدرم از او انتقاد یا به او توهین کنید؟ با کمال میل! این کار را بکنید. اما وقتی پای خانواده، سلامتی او و چیزهای خجالت آور دیگری که خوانده ام در میان باشد، نمی‌توانم بیشتر از این چنین چیزی را بپذیرم. چیزهایی که می نویسید وحشتناک هستند، فراموش نکنید که در مورد یک مرد، یک پدر صحبت می کنید و بچه های زیادی هستند که می توانند نوشته های شما را بخوانند و به شدت تحت تاثیر آنها قرار بگیرند. من به جای شما خجالت زده شده‌ام."

1471