پست اینستاگرامی مسی پس از به دست آوردن ساپورترز شیلد

پست اینستاگرامی مسی پس از به دست آوردن ساپورترز شیلد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی با درخشش لیونل مسی موفق شد مقابل کلمبوس کرو به پیروزی سه بر دو دست پیدا کند و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، اینتر میامی با پیروزی در این بازی قهرمان لیگ عادی آمریکا شد و جام قهرمانی ساپورترز شیلد را به دست آورد. حالا اینتر میامی راهی مرحله بعدی رقابت ها شده است و قرار است که حدود بیست روز دیگر در دور حذفی رقابت ها به میدان برود. باید دید که اینتر میامی می تواند در MLS هم به قهرمانی برسد یا خیر.

لیونل مسی در بازی اینتر میامی مقابل کلمبوس کرو عملکرد بسیار درخشانی داشت و موفق شد دو گل بزند و یک پاس گل بدهد. مسی نقش پر رنگی در قهرمانی اینتر میامی در لیگ عادی آمریکا داشته است. فوق ستاره آرژانتینی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" اولین هدف به دست آمد. به این تیم خیلی افتخار می کنم. به پیش می رویم تا با انگیزه ای بالا به موفقیت های بعدی دست پیدا کنیم."

لئو مسی در حال حاضر سی و هفت سال سن دارد و همچنان در تلاش است تا جام ها و موفقیت های بیشتری را کسب کند. او با 46 جام پر افتخار ترین بازیکن تاریخ فوتبال از لحاظ تعداد جام است.

1471