یک پیروزی دیگر برای شیاطین سرخ در شبی که رونالدو بازیکن تعویضی بود

یک پیروزی دیگر برای شیاطین سرخ در شبی که رونالدو بازیکن تعویضی بود

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته پنجم از رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه یک بر صفر لسترسیتی را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز این بازی را هم به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اریک تن هاگ از بازی لیورپول به بعد رونالدو و مگوایر را نیمکت نشین کرده است و به کریستیانو رونالدو به عنوان یار تعویضی بازی می دهد و دقیقا از همان بازی به بعد، شیاطین سرخ در مسیر پیروزی قرار گرفته اند و هر سه بازی خود را برده اند و اکنون مقابل لسترسیتی هم موفق شدند به پیروزی برسند. رونالدو در این بازی در دقیقه 68 به جای جیدون سانچو وارد زمین شد.

تک گل منچستر یونایتد را هم در این بازی جیدون سانچو در دقیقه 23 روی پاس مارکوس رشفورد به ثمر رساند. در واقع به نظر می رسد که اریک تن هاگ مسیر پیروزی را پیدا کرده است و بدین ترتیب با ترکیبی که به نظرش ایده آل است بازی ها را می برد. در عین حال تن هاگ گفته که رونالدو در برنامه هایش جای دارد و باید دید که تن هاگ چه زمانی قصد دارد فوق ستاره پرتغالی را فیکس کند چرا که اکنون سه بازی است که رونالدو به عنوان یار تعویضی به میدان می آید و اثر گذاری خاصی هم ندارد.

1470