جنون در فوتبال انگلیس؛ 250 میلیون یورو خرید در چند ساعت!

جنون در فوتبال انگلیس؛ 250 میلیون یورو خرید در چند ساعت!

پایگاه خبری فوتبالی - اورلیو دلارنتیس مدیر ناپولی با کنایه به هزینه های سنگین در فوتبال انگلیس گفت که "سوپرلیگ واقعی، لیگ انگلیس است."

به گزارش فوتبالی، صحبت های دلارنتیس را می توان بهترین تصویف ممکن برای نقل و انتقالات تابستانی دانست. در حقیقت در این تابستان، لیگ انگلیس همه رکوردهای ممکن در زمینه نقل و انتقالات را شکسته است. توافق های ساعات اخیر همچون لوکاس پاکتا، فوفانا و آنتونی باعث شده تا هزینه خریدهای فوتبال انگلیس با افزایش 250 میلیون یورویی به 1970 میلیون یورو در این تابستان برسد که احتمالا در روزهای آینده این عدد از دو میلیارد یورو هم عبور خواهد کرد!

لیگ انگلیس حالا به رکورد قبلی خود در سال 2017 با 1610 میلیون یورو عبور کرده است و پرهزینه ترین تابستان تاریخ خود را خواهد داشت.  آنتونی 95 میلیون یورویی به گران ترین بازیکن تابستان و دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ منچستریونایتد پس از پوگبا تبدیل خواهد شد. یونایتد برای خرید این بازیکن 95 میلیون یورو نقد به علاوه پنج میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد هزینه خواهد کرد. وسلی فوفانا مدافع فرانسوی با 88 میلیون یورو از لستر به چلسی خواهد پیوست و لوکاس پاکتا ستاره برزیلی نیز با 60 میلیون یورو از المپیک لیون به وستهام می پیوندد تا همچنان ولخرجی ها در لیگ انگلیس ادامه داشته باشد که البته این روند در سه روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی نیز ادامه خواهد داشت.

4125