پایگاه خبری فوتبالی- هواداران ناراضی نساجی مازندران بعد از توقف خانگی مقابل ملوان به سمت سرمربی تیم خود بطری پرتاب کردند.
به گزارش فوتبالی، هواداران تیم نساجی مازندران بعد از تساوی خانگی 2 بر 2 مقابل ملوان به سمت حمید مطهری بطری پرتاب کردند. آنها از این تساوی خانگی ناراضی به نظر می رسند. در زیر فیلمی کوتاه از این اتفاق را مشاهده می کنید:
برخی از هواداران نیز علیه مطهری شعار حیا کن رها کن سر دادند.
نساجی در هفته سوم لیگ برتر دو مساوی و یک باخت با سرمربیگری مطهری به دست آورده است.
۴۱۵۴













