اسدی: موقعیت‌های ما از استقلال بیشتر بود/ ستاری: تا همین‌جا هم خوب نتیجه گرفتیم

اسدی: موقعیت‌های ما از استقلال بیشتر بود/ ستاری: تا همین‌جا هم خوب نتیجه گرفتیم

پایگاه خبری فوتبالی- دو بازیکن فوتبال مس کرمان پس از بازی با استقلال در مورد این مسابقه صحبت کردند.

به گزارش فوتبالی، محمدامین اسدی پس از شکست یک بر صفر مس کرمان مقابل استقلال اظهار داشت: جریان بازی به نفع ما بود و موقعیت‌های گلی که داشتیم از استقلالی‌ها بیشتر بود اما فوتبال است بخت با ما یار نبود و متأسفانه تو‌پ‌های‌مان مثل موقعیتی که خودم داشتم به گل نرفت. بر حسب یک اتفاق گل خوردیم ولی به همه هواداران قول می‌دهیم از هفته آینده جبران کنیم.

وی در مورد روند نتیجه‌گیری مس در لیگ برتر گفت: در بازی هفته گذشته با پیکان همه دیدند فرزاد حسین‌خانی تیم خوب، جوان و ریشه‌داری بسته‌ است قول می‌دهیم حرف‌های زیادی در لیگ برتر داشته باشیم. این را در دو بازی اخیر نشان دادیم. قطعاً با اضافه شدن بازیکنان جدید می‌توانیم کیفیت خوبی هم داشته باشیم.

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان در خصوص موقعیت‌هایی که خودش از دست دادم عنوان کرد: متأسفانه فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد. خیلی میلی‌متری موقعیت‌هایی هم از دست رفت تمام تلاشم را کردم تا تلاش‌های کادر فنی فرزاد حسین‌خانی و حمایت هواداران به ثمر برسد اما متأسفانه نشد. 

اسدی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه توضیح داد: اتفاق خیلی خوبی است که باید خیلی پیش از این رقم می‌خورد. باید از دو سال قبل بانوان به ورزشگاه می‌آمدند اما اکنون هم خوشحال هستیم. امیدواریم 20-30 هزار خانم و همه بانوان بتوانند به ورزشگاه بیایند زیرا حق آنها است.

همچنین محمد ستاری پس از شکست یک بر صفر مس کرمان مقابل استقلال گفت: بازی سختی بود. اگر مقداری باهوش‌تر بودیم می‌توانستیم نتیجه را به سود خودمان تمام کنیم یا دست کم یک امتیاز را بگیریم اما استقلال از هوش خود استفاده کرد. بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و کمترین حق ما کسب یک امتیاز بود.

وی درباره پربرخورد شدن این مسابقه اظهار داشت: طبیعی بود. بچه‌های ما  تمام تاکتیک‌های کادر فنی را به بهترین شکل اجرا کردند اما روی یک غفلت و در شرایطی که توپ از بین چند بازیکن ما رد شد، گل خوردیم به همین دلیل بچه‌ها خیلی ناراحت شدند آن مسائل در آخر بازی پیش آمد.

مدافع مس کرمان درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند در ادامه فصل در رتبه‌های بالای جدول جا بگیرد، عنوان کرد: برای صحبت کردن در مورد رتبه خیلی زود است اما این پتانسیل را داریم. تیمی که سال اولی است که لیگ آمده تا همین‌جا خیلی عالی نتیجه گرفته و از این به بعد هم بهتر خواهد شد.

محمد قاسمی نژاد پس از شکست یک بر صفر برابر استقلال گفت: بازی بسیار خوبی بود و چند موقعیت خوبی هم داشتیم که از آن ها استفاده نکردیم. چند نفر از بازیکنان ما برای اولین بار بود که در آزادی بازی می کردند. ما روی غفلت بازیکنان خودمان گل خوردیم و متأسفانه بازنده این دیدار شدیم.

وی افزود: ما یک تیم بسیار خوب و جوانی را داریم و مهره های خوبی را هم در اختیار داریم، مطمئنم که در آینده بهتر خواهیم شد. امیدوارم در ادامه بازی های خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم. در شرایط بازی همیشه برخوردهایی به وجود می آیند و درگیری های خاصی در زمین رخ نداد.

۴۱۵۴