استقلال یک - مس کرمان صفر/ یامگا، طلای سیاه استقلال مقابل مس/ جشنواره کارت زرد در آزادی

استقلال یک - مس کرمان صفر/ یامگا، طلای سیاه استقلال مقابل مس/ جشنواره کارت زرد در آزادی

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار استقلال و مس کرمان با برتری شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، از هفته سوم لیگ برتر ایران، استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر استقلال خاتمه یافت.

هواداران استقلال برای نخستین بار از ابتدای فصل در دیدار خانگی تیمشان حضور داشتند که با اولین حضور زنان در بازی‌های لیگ برتر توام شد.

در دقیقه ۳۱، توپ خوبی به روی دروازه مس کرمان ارسال و داخل محوطه شش قدم این تیم فرود آمد اما شهباززاده و محبی یک قدم از توپ دور بودند و این فرصت از دست رفت. در دقیقه ۴۲ ابوالفضل جلالی در دهانه دروازه صاحب توپ شد که ضربه او به توپ خوب نود و به آسمان رفت.

در شروع نیمه دوم مس نخستین موقعیت جدی خود را خلق کرد که مهاجم مس استفاده لازم را نبرد. در دقیقه ۶۰ استقلال جدی‌ترین موقعیت خود را ایجاد کرد که ضربه سر محمد محبی توسط شهدادنژاد دفع شد.

روی اشتباه بازیکنان استقلال، مس صاحب ضد حمله شد و در نهایت اسدی در موقعیت تک به تک با حسینی، توپ را با اختلاف اندک به بیرون زد.

کوین یامگا در دقیقه ۷۵ توپ سرگردان در محوطه جریمه را وارد دروازه مس کرمان کرد.

در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر استقلال به پایان برسد و شاگردان ساپینتو به دومین سه امتیاز فصل دست پیدا کنند و ۶ امتیازی شوند.

 استقلال:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی (82- جعفر سلمانی)، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور (82- سعید مهریآرش رضاوند (71- پیمان بابایی)، کوین یامگا، محمد محبی (71- آرمان رمضانی) و سجاد شهباززاده (55- مهدی قایدی)

مس کرمان:

آرمان شهدادنژاد، حسن مرادی فرد، میلاد خدایی اصل، حسین دوستدار، محمد صبوری، احمد نصیری(93 - محمد ستاریعارف رستمی (80- میلاد پورصف شکن) ، محمد قاسمی نژاد (80 سامان تورانیان)، محمد امین کاظمیان (80- شروین بزرگمهرداد آوخ (46- محمدامین اسدی)

کارت زرد:

استقلال: پیمان بابایی (77)، صالح حردانی (77)، ابوالفضل جلالی (85)، مهدی قایدی (88)

مس کرمان: امیرحسین عسگری (31)، آرمان شهدادنژاد (۶۰)، محمد قاسمی نژاد (76)، احمد نصیری (78)

 شرح گل:
استقلال یک – مس کرمان صفر (دقیقه 75: کوین یامگا): ارسال صالح حردانی از سمت راست با دفع ناقص مدافعین مس همراه شد و در یک فعل و انفعال توپ به کوین یامگا رسید و این بازیکن با ضربه ای دیدنی توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

لحظات حساس:

دقیقه 5: روی اشتباه بازیکنان استقلال، مهرداد آوخ صاحب توپ شد و این بازیکن قصد داشت از میانه های زمین استقلال، دروازه حسینی که جلو کشیده بود را باز کند اما ضربه او بسیار بد بود و حسینی به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه 13: ضربه آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه، به مدافعین مس برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه 23: ارسال مهدی پور به روی دروازه با ضربه سر روزبه چشمی همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: کار خطرناک مدافعین استقلال و پاس رو به عقب برای حسینی در حال تبدیل به فرصتی خطرناک برای مس می شد که کاپیتان آبی ها این توپ را دور کرد.

دقیقه 41: یک ضربه کاشته نزدیک به پرچم کرنر نصیب استقلال شد. ارسال مهدی پور به روی دروازه را مدافعین مس برگشت دادند که توپ پشت محوطه جریمه به رضاوند رسید و ضربه روی پای این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43: دو ارسال از جلالی و حردانی از سمت چپ و راست، فرصت های خوبی را در اختیار آبی ها قرار داد که هر دو از دست رفتند.

دقیقه 45: ارسال خوب حردانی از سمت راست با عبور از تمامی بازیکنان در دهانه دروازه نصیب جلالی شد و این بازیکن که تصور رسیدن توپ را نداشت، نتوانست از آن استفاده کند و توپ در 

ادامه با برخورد به مدافع مس راهی کرنر شد.

دقیقه 2+45: یک توپ پشت محوطه جریمه به یامگا رسید که ضربه روی پای این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رسید.

دقیقه 47: حرکت در عرض محمدامین اسدی و ضربه محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 52: حرکت حردانی از سمت راست و ارسال او مستقیما به سمت دروازه رفت که توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 61: ارسال دیدنی رافائل سیلوا از سمت راست با ضربه سر محبی همراه شد که شهداد نژاد سنگربان مس به خوبی توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

دقیقه 62: فرصت فوق العاده برای محمدامین اسدی که پس از عبور از عارف غلامی با حسینی تک به تک شد ولی ضربه این بازیکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 88: مس فرصت بسیار خوبی برای رسیدن به گل تساوی داشت. یک حرکت از سمت راست و ضربه بازیکن مس را حسینی با واکنشی دیدنی دفع کرد.

۴۱۵۴