24 ساعت حیاتی در انتظار کاوه رضایی و استقلال

24 ساعت حیاتی در انتظار کاوه رضایی و استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- تکلیف کاوه رضایی و استقلال چه خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، دقیقا یکماه قبل بود که رسانه باشگاه استقلال خبر توافق با کاوه رضایی را منتشر کرد. خبری که استقلالی‌ها را حسابی سر ذوق آورد منتهی کاوه، تا امروز فقط در کنار استقلال تمرین کرده و حتی یک ثانیه هم برای این تیم بازی نکرده است.

هنوز مشخص نیست که چرا هنوز قرارداد کاوه رضایی با استقلال، رسمی نشده منتهی شایعات زیادی درباره این مساله به گوش می‌رسد و در این زمینه هنوز اطلاع‌رسانی دقیقی از سوی باشگاه استقلال صورت نگرفته است.

در چنین شرایطی، پر بودن لیست بزرگسال استقلال هم باعث شده که گره جدیدی در رسمی شدن قرارداد کاوه رضایی ایجاد شود و کار به جایی رسید که کاوه پست مشترکش با باشگاه استقلال درباره بازگشت به این تیم را پاک کرده است!

تکلیف کاوه چه می‌شود؟

امروز یک رسانه مدعی شد که با توجه به پایان مهلت نقل و انتقالات، اگر قرار به ماندن کاوه رضایی در استقلال باشد، او تا نیم‌فصل نمی‌تواند برای این تیم بازی کند منتهی پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی نشان می‌دهد که او به عنوان بازیکن آزاد به استقلال پیوسته و به همین دلیل اگر با این تیم به توافق قطعی برسد، مشکلی برای اضافه شدن به جمع شاگردان ساپینتو نخواهد داشت.

قرار است تکلیف کاوه رضایی با استقلال، نهایتا تا فردا مشخص شود و در صورتی که باشگاه استقلال نتواند تا فردا، قراردادش با این بازیکن را رسمی کند، احتمال حضور او در یکی دیگر از تیمهای لیگ برتری وجود دارد.

از سپاهان و پرسپولیس به عنوان دو مشتری این بازیکن نام برده شده و بر اساس اخبار غیررسمی، احتمال سپاهانی شدن کاوه بیشتر از احتمال حضور او در پرسپولیس است. نزدیکان به پرسپولیس مدعی شده‌اند که این باشگاه برنامه‌ای برای جذب کاوه رضایی ندارد منتهی خبرها حاکی از پیشنهاد غیررسمی این باشگاه به مهاجم استقلال است.

حالا باید تا فردا صبر کرد و دید که استقلال می‌تواند قرارداد کاوه را رسمی کند یا او راهی تیم دیگری خواهد شد.

1984