هالند و سیلوا گواردیولا را از شکست نجات دادند

هالند و سیلوا گواردیولا را از شکست نجات دادند

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس، نیوکاسل یونایتد و منچسترسیتی در ورزشگاه سنت جیمز پارک به مصاف هم رفتند و در این بازی به تساوی سه بر سه رسیدند.

به گزارش فوتبالی، این بازی تبدیل به یکی از دیدنی ترین بازی های این هفته لیگ برتر انگلیس شد چرا که بسیار گل بود و سهم هر تیم سه گل بود. گل اول بازی را ایلکای گوندوگان در دقیقه 5 روی پاس برناردو سیلوا به ثمر رساند اما پس از آن نیوکاسل یونایتد بازی را جدی گرفت و بازیکنان این تیم به نوعی به خودشان آمدند و توانستند سه گل به منچسترسیتی بزنند. گل های نیوکاسل یونایتد را آلمیرون در دقیقه 28، کالوم ویلسون در دقیقه 39 و تریپیر روی یک کاشته دیدنی در دقیقه 54 به ثمر رساندند.

گواردیولا که اوضاع را به هم ریخته می دید، تیم خود را تهییج کرد تا حریف را تحت فشار بگذارد و البته که مقاومت کردن در برابر منچسترسیتی کار بسیار سختی است. گل دوم سیتیزن ها را ارلینگ هالند در دقیقه 61 روی پاس رودریگو به ثمر رساند و گل سوم و مساوی سیتیزن ها را هم برناردو سیلوا در دقیقه 64 روی پاس کوین دی بروینه زد تا بدین ترتیب منچسترسیتی از شکست فرار کند و یک امتیاز از این بازی بگیرد.

1470