اختلاف 80 هزار دلاری تمیروف با پیکان

اختلاف 80 هزار دلاری تمیروف با پیکان

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم ازبکستانی پرسپولیس راهی پیکان خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، بالاخره یحیی گل‌محمدی به جدایی شرزود تمیروف مهاجم ازبک و ناکارآمدش رضایت داده است چرا که هم لوکادیا آمده و هم قرمزها به دنبال جذب شیخ دیاباته هستند تا او را جانشین این مهاجم ازبک کنند.

 در شرایطی که از پیکان – و البته فولاد – به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن نام برده شده، گویا یک اختلاف مالی در این بین فعلا مانعی برای این انتقال است. گفته می‌شود قرارداد این مهاجم ازبکستانی با قرمزها برای لیگ بیست و دوم مبلغ 180 هزار دلار است که باشگاه پیکان تنها حاضر به پرداخت صد هزار دلار برای یک فصل به این بازیکن است و به هیچ وجه حاضر به پرداخت رقمی بیشتر به تمیروف نیست.

البته با توجه به آنکه پرسپولیس باید تا فردا تکلیف جذب بازیکن خارجی‌اش را مشخص کند و برای این کار، نیاز به قطع همکاری با تمیروف دارد، شاید درویش مجبور شود با مهاجم ازبکستانی برای پرداخت بخشی از مبلغ قراردادش با پرسپولیس به توافق برسد تا بتواند نام او را از لیست خارج و یک مهاجم دیگر – به احتمال زیاد دیاباته – را به تیمش اضافه کند.

اگر پرسپولیسی‌ها به هر دلیل موفق به اخذ رضایت تمیروف نشوند قادر نخواهند بود نام او را بدون هماهنگی از لیست خارج کنند زیرا این بازیکن قادر خواهد بود علیه قرمزها در فیفا طرح دعوی کند.

7655