بازوبند کاپیتانی به سلمانی ساخت

بازوبند کاپیتانی به سلمانی ساخت

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر تکنیکی سپاهان مقابل نساجی نقش تاثیرگذاری در برتری طلایی پوشان اصفهان ایفا کرد.

به گزارش فوتبالی، شاید سپاهان مهره‌های زیادی را از دست داده باشد اما پدیده‌های جوان این تیم همچنان حفظ شده‌اند و در ترکیب این تیم می‌درخشند تا نشان دهند سپاهان در این فصل تیم متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته است.

یاسین سلمانی در 2 بازی ابتدایی سپاهان در لیگ بیست و دوم نشان داده که  جواهری در خط میانی این تیم محسوب می‌شود و توانسته پاسخ اعتماد مورایس را با عملکردی که در زمین مسابقه ارائه می‌دهد، به خوبی داده باشد.

یاسین که مقابل استقلال در هفته اول با تسلط بسیار زیادی روبه‌روی آبی‌ها ظاهر شده بود٬ در هفته دوم مقابل نساجی و در شرایطی که بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو داشت آنقدر خونسرد بود که انگار یک دهه از اولین حضورش در لیگ برتر سپری شده است.

او مقابل نساجی به جز چند پاس کلیدی و خلق چند موقعیت خوب، گل دوم تیمش را نیز روی یک حرکت دیدنی و از پیش رو برداشتن مدافعان نساجی  وارد دروازه نساجی کرد و حتی علیرضا حقیقی هم نتوانست مقابل او ایستادگی کند تا کاپیتان جوان سپاهان نمایش آرمانی‌اش را در نصف جهان تکمیل کرده باشد.

یاسین سلمانی که پیشنهادهای زیادی در نقل و انتقالات تابستانی داشت در فصل جدید یکی از مهره‌های مهم سپاهان خواهد بود و با 2 گل زده در 2 هفته اول لیگ بیست و دوم نشان داده که در این فصل می‌خواهد نمایش متفاوتی در جمع طلایی پوشان ارائه دهد.

7655