مهدی قایدی: خوشحالم که با گل برگشتم

مهدی قایدی: خوشحالم که با گل برگشتم

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی قایدی بازگشتی باشکوه به استقلال داشت و با وجود دقایق کمی که بازی کرد یک گل زد و یک پاس گل داد.

به گزارش فوتبالی، مهدی قایدی در بازگشت دوباره به استقلال قلب هواداران را تسخیر کرد و در بازی با ملوان به عنوان بهترین بازیکن تیمش انتخاب شد. او در گفت‌وگویی به همکار ما گفت: خیلی خوشحالم که بازی را بردیم. من یک گل زدم که روی پاس عالی یامگا بود. صحنه پنالتی هم کاملا واضح بود و ما حتی می‌توانستیم یکی دو گل دیگر هم بزنیم. در مجموع استقلال کاملا شایسته پیروزی بود و به حق خود رسید.
قایدی در ادامه گفت: خیلی خوشحالم که با گل برگشتم و هواداران را خوشحال کردم. البته همه بازیکنان خوب بودند و زحمت کشیدند و ما نیمه دوم عالی بودیم. اگر همیشه مثل نیمه دوم بازی با ملوان باشیم مسلما امسال هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم. من از آقای ساپینتو هم ممنونم و هروقت راهی میدان شوم، سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم تا ان شاالله دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

مهدی در پایان گفت: استقلال مهره‌های بسیار خوبی دارد و تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود. در مورد ضربه پنالتی هم باید بگویم هیچ اصراری برای زدن ضربه نداشتم و خوشحالم که مهدی پور پنالتی خیلی خوبی زد و ما با نتیجه بهتری برنده شدیم.

7777