رای مثبت فدراسیون فوتبال به حضور پرسپولیس خوزستان در لیگ یک

رای مثبت فدراسیون فوتبال به حضور پرسپولیس خوزستان در لیگ یک

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خوزستان از رای مثبت فدراسیون برای حضور این تیم به جای استقلال ملاثانی در لیگ یک کشور خبر داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، خلیل فرجی اظهار کرد: امروز در فدراسیون فوتبال بودیم و با رای فدراسیون، پرسپولیس خوزستان در لیگ یک کشور به جای استقلال ملاثانی شرکت می کند.

وی بیان کرد: همچنین طی نامه ای مقرر شد کارهای تکمیلی در کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان خوزستان انجام شود و باشگاه پرسپولیس از سوی آن ها به عنوان نماینده استان به فدراسیون معرفی شودـ

وی ادامه داد: به هر حال با توجه به واگذاری رسمی امتیاز باشگاه از سوی مالک آن یعنی آقای علیزاده به باشگاه پرسپولیس خوزستان و همچنین مستنداتی که در اختیار ما قرار دارد و قانونی است، باشگاه پرسپولیس باید به عنوان نماینده خوزستان در لیگ یک شرکت می کرد و این اتفاقات در حالی است که دو سال استقلال ملاثانی به صورت غیررسمی و غیرشرعی در لیگ یک کشور حضور پیدا می‌کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابراز عقیده کرد: متاسفانه استقلال ملاثانی از سوی رئیس سابق هیات فوتبال خوزستان حمایت می شد و همین باعث شده بود که ما نتوانیم در یک شرکت کنیم.

فرجی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس خوزستان آماده حضور در لیگ کشور است؟ عنوان کرد: بله ما تیم ما را بسته ایم و سرمربی و مدیرفنی تیم نیز مشخص شده اند. ضمن اینکه تاکنون ۱۰ بازیکن لیگ برتری جذب کرده ایم، البته چیزی در این زمینه نگفته بودیم و در سکوت کار می کردیم. در مجموع تیم کامل و آماده‌ای داریم.

7777