گزارش ویژه/ فصل بازگشت‌ها!

گزارش ویژه/ فصل بازگشت‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ بیست و‌ دوم برای آبی‌ها در شرایطی آغاز شده که انگار فصل بازگشت سفرکرده‌هاست.

به گزارش فوتبالی، بازیکنانی که هرکدام به دلایل مختلف از این تیم جدا شده بودند و حالا دوباره آنها را با پیراهن آبی می بینیم.

در ادامه گزارش، نگاهی داریم به این لیست:

۱-سجادشهباززاده: آخرین بار در نیم فصل اول لیگ هفدهم بازیکن استقلال بود و حالا بعد از پنج سال دوباره با پیراهن شماره ده استقلال شاهد حضورش هستیم.

۲-محمدحسین مرادمندبعد از جدایی او در هفته نوزدهم فصل قبل و مشمول شدنش این بار بعد از نیم فصل جدایی اجباری دوباره با پیراهن شماره ۳ استقلال به میدان خواهد رفت.

۳-کاوه رضاییپنج فصل از دوری او از استقلال سپری شد و کاوه در سال جام جهانی دوباره عزم پوشیدن پیراهن استقلال کرد و این فصل با پیراهن شماره ۷ استقلال بازی خواهد کرد.

۴-آرش رضاوند: دوری او هم نیم فصل بیشتر طول نکشید، درخشش آرش با پیراهن فولاد مدیران استقلال را مجاب کرد به راحتی در مورد او کوتاه نیایند تا یکی از حسرتهای نکونام رقم بخورد. آرش را در این فصل با پیراهن شماره ۸۸ استقلال خواهیم دید.

۵-مهدی قایدی: در حالیکه آرزوهای بزرگی در سر داشت اما زندگی در دوبی فوتبال او را رو به افول برد تا قایدی بعد از یک فصل دوری از استقلال دوباره در این فصل در جمع آبیها بازی کند. شماره پیراهن او هنوز مشخص نیست.

۶-سیاوش یزدانی: بالاخره بر آمد که دیگر سرباز آبیها موفق به گرفتن کارت معافیت شده تا دوباره پروژه بازگشتش به استقلال کلید بخورد. البته که لیست استقلال پر است و برای آمدن یزدانی باید یک نفر از لیست خارج شود.

به این جمع فرشید اسماعیلی و محمد نادری را هم اضافه کنید که منتظر یک اشاره از سوی استقلال بودند. فرشید را که استقلال نخواست و به فولاد رفت و رباط داد و نادری هم منتظر تماس آبی‌ها بود که در نهایت به ترکیه رفت.

به نظر می‌آید جمله "هیچ جا خونه خود آدم نمیشه" وقتی از همه جا رونده شدی بازهم آغوشی در خانه به روی شما باز است! 

گزارش از پیمان خنافری