محمد نادری و شروع تمرینات در تیم ترکیه‌ای

محمد نادری و شروع تمرینات در تیم ترکیه‌ای

پایگاه خبری فوتبالی - آلتای اسپور جلسه تمرینی روز سه‌شنبه خود را در حضور مدافع ایرانی‌اش برگزار کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم آلتای اسپور که سال گذشته از لیگ یک ترکیه به سوپر لیگ این کشور راه یافته و شروع فوق‌العاده‌ای با مصطفی دنیزلی روی نیمکت و حضور محمد نادری در ترکیب داشت و حتی به صدر جدول این رقابت‌ها رسید، پایان تلخی تجربه کرد و مجددا به دسته پایین‌تر رفت و حالا دوباره با مدافع ایرانی‌اش تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

محمد نادری که در تابستان سال قبل از استقلال به آلتای اسپور رفت و خیلی زود به ترکیب این تیم رسید، پس از اتمام قراردادش قصد داشت دوباره به لیگ برتر ایران برگردد و پیراهن آبی‌پوشان را بر تن کند، اما شرایط برای بازگشت او فراهم نشد تا این بازیکن نیز پس از رد پیشنهاد گل‌گهر و تراکتور در آلتای اسپور بماند.

این بازیکن که ۲۴ ساعت قبل قراردادش با آلتای اسپور ترکیه را تمدید کرده بود، در تمرین روز سه‌شنبه این تیم حضور یافت و در کنار دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت تا آماده مسابقه آینده این تیم شود.

تیم آلتای اسپور روز یکشنبه هفته آینده در دومین مسابقه فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ یک ترکیه به مصاف پاندیک اسپور خواهد رفت که محمد نادری امیدوار است پس از انجام ۲۴ بازی در سوپر لیگ این کشور، در فصل جدید لیگ یک هم عملکرد موثری داشته باشد.

1470