برچسب 100 میلیون یورویی روی بازیکن موردنظر بارسلونا

برچسب 100 میلیون یورویی روی بازیکن موردنظر بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا برای خرید برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی باید 100 میلیون یورو هزینه کند. 

به گزارش فوتبالی، علاقه ژاوی هرناندز و خوان لاپورتا به برناردو سیلوا از هیچ کس پنهان نیست. کاتالان‌ها علیرغم مشکلات مالی فراوان، توانستند با آزاد کردن چهار اهرم و فروش حق تلویزیونی و بخشی از استودیوی بارسلونا، بودجه خیلی برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی مهیا کنند. لاپورتا تاکنون موفق به خرید روبرت لواندوفسکی، رافینیا، فرانک کسیه، آندریاس کریستنسن و ژول کنده شده است و حالا آن‌ها برای تقویت خط هافبک خود به دنبال جذب برناردو سیلوا هستند و ژاوی معتقد است که مشکلات وسط زمینش به دست سیلوا حل خواهد شد. 

سیلوا تا سال 2025 با سیتی قرارداد دارد و به همین خاطر آبی‌های منچستر در این قضیه دست بالا را دارند و حالا باید بارسلونا ببینند که چه کاری می‌خواهند انجام دهند. بارسلونا بعد از گذراندن فصلی بدون جام، دیگر نمی‌خواهد خاطرات فصل 2021-22 برایش تکرار شود و لاپورتا تمام تلاشش را برای قوی تر کردن بلوگرانا انجام خواهد داد. آن‌ها در ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود به مشکل برخورده بودند، اما چند شب قبل توانستند قرارداد همه به جز کنده را ثبت کنند. 

رسانه‌های نزدیک به باشگاه سیتی مدعی هستند که شیخ منصور به پیشنهادات کمتر از 100 میلیون یورو برای برناردو سیلوا گوش نخواهد داد.

4416