لوکادیا به دنبال پیراهن سیدجلال حسینی

لوکادیا به دنبال پیراهن سیدجلال حسینی

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم خارجی قرمزها خواستار پیراهن شماره 4 پرسپولیس شده است!

به گزارش فوتبالی، سرانجام جست‌وجوی پرسپولیسی‌ها برای خرید یک مهاجم به پایان رسید و آنها با یورگن لوکادیا به توافق رسیدند، بازیکنی که در لیگ برتر انگلیس، لیگ هلند و همین‌طور بوندس‌لیگا به میدان رفته و مهاجم کارنامه‌داری محسوب می‌شود.

 در شرایطی که هواداران پرسپولیس منتظر رونمایی از لوکادیا در ترکیب تیمشان هستند، این بازیکن از باشگاه درخواست کرده که یک شماره خاص در اختیار او قرار بگیرد.

عرف بر این است که شماره‌هایی نظیر 9، 10 و 11 به مهاجمان برسد اما با توجه به اینکه این شماره‌ها در اختیار سایر بازیکنان پرسپولیس است، گویا این مهاجم هلندی خواستار پوشیدن پیراهن شماره 4 پرسپولیس شده است. پیراهنی که طی فصول گذشته در اختیار سیدجلال حسینی بود و بعد از بازنشستگی او اخباری درباره احتمال بایگانی شدن این پیراهن مطرح شد.

لوکادیا دو دلیل برای انتخاب این شماره پیراهن داشته است، یکی اینکه پیش از این شماره بر تن سیدجلال حسینی بازیکن و کاپیتان پرافتخار این تیم بوده و دلیل دیگر لوکادیا برای انتخاب شماره 4 تاریخ تولد مادرش است و به نظر می‌رسد باید برای اولین بار در لیگ برتر شاهد پوشیدن این پیراهن از سوی یک مهاجم خارجی باشیم.

7655