شرط بازگشت یزدانی به استقلال

شرط بازگشت یزدانی به استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- سیاوش یزدانی در چه شرایطی به استقلال برخواهد گشت؟

به گزارش فوتبالی، امروز و ساعاتی پیش از آنکه رسانه باشگاه استقلال از صدور مجوز بازی محمدحسین مرادمند خبر دهد، یک رسانه خبری اعلام کرد که یزدانی – که چند روز قبل از تمرینات ملوان کنار گذاشته شده بود و به نظر می‌رسید شرایطش، سخت‌تر از گذشته شده - بالاخره توانسته معافی کفالت خود را دریافت کند.

در حالت عادی و با توجه به اینکه یزدانی با استقلال قرارداد دارد، او نباید مشکلی برای بازگشت به این تیم داشته باشد منتهی مشکل اینجاست که لیست بازیکنان بزرگسال استقلال پر است و اگر قرار به برگشت یزدانی باشد، باید یکی از بازیکنانی که نامشان در فهرست بزرگسال این تیم است، از استقلال جدا شود.

اگرچه طی ساعات گذشه این بحث مطرح شده که شاید محمد حسینی – مدافعی که در نقل و انتقالات از هوادار به استقلال پیوست – این تیم را ترک کند اما هنوز معلوم نیست که کدام بازیکن از استقلال جدا خواهد شد.

بر اساس اطلاعات خبرنگار فوتبالی، مدیران استقلال ابتدا به دنبال این هستند تا استعلام‌های لازم درباره معافیت یزدانی را بگیرند تا در صورت قطعی بودن آن، با برخی بازیکنانشان صحبت کنند و ببینند آیا کسی علاقه‌ای به جدایی از این تیم دارد.

در صورتی که هر کدام از بازیکنان استقلال، به هر دلیلی قصد جدایی از این تیم را داشته باشند، امکان بازگشت یزدانی به استقلال فراهم خواهد شد و در غیر اینصورت و با توجه به پر بودن لیست بازیکنان بزرگسال استقلال، یزدانی باید سراغ تیم دیگری برود.

1984