عباس‌زاده در بین پنج مهاجم گلزن تاریخ تراکتور

عباس‌زاده در بین پنج مهاجم گلزن تاریخ تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - محمد عباس‌زاده با به ثمر رساندن تک گل تیمش مقابل گل گهر خود را به پنج گلزن برتر تاریخ تراکتور رساند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم مازنی که دو فصل قبل و با نظر محمد علیپور مدیرعامل وقت سرخ پوشان تراکتوری شد ابتدا آنچنان خرید مورد پسندی برای پرشورها به حساب نمی‌آمد و عده‌ای از تیفوسی‌های تیم تبریزی باتوجه به سبقه پرسپولیسی وی و سن و سال عباس‌زاده، او را خرید مناسبی برای تیمشان نمی‌دانستند.

اما گل‌های مهاجم قائمشهری با چاشنی خوشحالی گل ویژه وی با بوسه به لوگوی تراکتور باعث شده تا الان تقریبا کسی بین تی تی ها نباشد که عباس‌زاده را دوست ندارد. مهاجم 32 ساله سرخ‌پوشان در اولین فصل حضور خود در تراکتور، 12 گل در لیگ برتر به ثمر رساند و در دومین فصل نیز با چسباندن 8 گل دیگر به تور دروازه رقبا شمار گل‌های خود برای تراکتور در لیگ برتر را به عدد 20 رساند تا با دو فصل حضور خود را به جمع برترین گلزنان تاریخ این باشگاه در لیگ برتر برساند.

گل او به گل گهر، برای این بازیکن گلی ویژه بود چرا که باعث شد تا محمد عباس‌زاده به پنجمین گلزن برتر تراکتور در تاریخ ادوار لیگ برتر بدل شود. برترین گلزن تاریخ لیگ برتری تراکتور محمد ابراهیمی با 31 گل زده است و بعد از وی به ترتیب لوسیانو ادینیو با 27 گل، فرزاد حاتمی با 23 گل و محمد ایرانپوریان با 22 گل قرار دارند و حالا محمد عباس‌زاده نیز با 21 گل در رده پنجم این لیست قرار می گیرد و با دو گل دیگر می‌تواند حتی خود را به فرزاد حاتمی در جایگاه سوم این لیست برساند و چه بسا در طول فصل حتی رکورد ادینیوی محبوب را هم نشانه بگیرد.

1997