استقلال با قایدی ارزشمندترین تیم لیگ شد

استقلال با قایدی ارزشمندترین تیم لیگ شد

پایگاه خبری فوتبالی- پس از پیوستن مهدی قایدی به استقلال، بار دیگر مدافع عنوان قهرمانی با ارزش‌ترین تیم لیگ برتر ایران شد.

به گزارش فوتبالی، پس از هفته‌ها کش و قوس، سرانجام پرسپولیس توانست با مهاجم مورد نظر خود به توافق رسیده و قرارداد با این بازیکن به امضا رسید. یورگن لوکادیا که سابقه حضور در تیم‌های آیندهوون، بوخوم و برایتون را در کارنامه دارد، فصل آینده را در فوتبال ایران توپ خواهد زد.

او در فصل 2017 - 2018 موفق شد 11 مرتبه برای آیندهوون گلزنی کرده و 8 بار نیز پاس گل بدهد. همین مسئله سبب شد تا ارزش این بازیکن در سایت ترنسفر مارکت به عدد 16.5 میلیون یورو برسد و پس از آن بود که سیر نزولی لوکادیا هم در امر گلزنی و هم ارزش گذاری در سایت مربوطه آغاز شود.

این بازیکن که در این فصل برای تیم گل محمدی به میدان خواهد رفت، در حال حاضر 2.2 میلیون یورو ارزش گذاری شده و روز گذشته قرارداد او به‌صورت رسمی از سوی سرخ‌پوشان اعلام گردید و همین مسئله سبب شد تا ارزش کلی تیم فوتبال پرسپولیس به 15.25 میلیون یورو برسد.

تا قبل از صبح دیروز استقلال با 15 میلیون یورو با ارزش‌ترین تیم رقابت‌های لیگ برتر به شمار می‌رفت اما با جذب لوکادیا، بازیکن پرسپولیس در مجموع 250 هزار یورو با ارزش‌تر از آبی‌ها بودند و همین مسئله سبب شد تا سرخ‌پوشان به ارزشمندترین تیم لیگ تبدیل شوند.

اما این رکورد تنها چند ساعت در اختیار پرسپولیسی‌ها بود چرا که ظهر دیروز روند انتقال مهدی قایدی به استقلال نهایی شد و این وینگر بوشهری که 1.2 میلیون یورو قیمت گذاری شده، توانست ارزش کلی آبی‌پوشان را به عدد 16.2 میلیون یورو برساند تا استقلال یک‌بار دیگر به ارزشمندترین تیم لیگ برتر تبدیل شود.

البته لوکادیا همچنان با 2.2 میلیون یورو با ارزش‌ترین بازیکن لیگ برتر است و پس از او، امید نورافکن و مهدی قایدی با 1.2 میلیون یورو در رده بعدی قرار دارند.

7777