محمد مومنی: این استقلال قطعا می تواند روی پای خودش بایستد/ هواداران از تیم خود حمایت کنند

محمد مومنی: این استقلال قطعا می تواند روی پای خودش بایستد/ هواداران از تیم خود حمایت کنند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت و عضو هیات مدیره استقلال درباره وضعیت این تیم بعد از شکست مقابل سپاهان صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال در خصوص حواشی پیش از بازی استقلال و سپاهان اظهار داشت: ما در کشوری زندگی می کنیم که مسئولین ما می دانند هواداران استقلال از این باشگاه انتظار دارند تا روی پای خودش بایستد. جامعه فوتبال و هواداران میلیونی استقلال نیز از مسئولین انتظار دارند تا با توجه به قوانین و مقررات موجود، با باشگاه استقلال همکاری کنند تا این باشگاه هم بتواند به صورت مستقل به تعهدات خودش نسبت به هواداران میلیونی استقلال ادای دین کند. 

وی افزود: همه این مسائل می‌طلبد که مسئولین محترم با ما همکاری داشته باشند تا ما نقصی نداشته باشیم. به هر جهت همه ما داریم برای این مملکت تلاش می کنیم و شاید روش هایمان متفاوت باشد اما هدفمان یکی است. امیدوارم که مسئولان محترم با باشگاه استقلال همکاری کنند تا این چالش ها برطرف شده و هیچکسی آسیب نبیند.

وی همچنین در خصوص شکست استقلال مقابل سپاهان در هفته اول لیگ برتر گفت: به اعتقاد من جدا از پنالتی بحث برانگیزی که در دقیقه ۸۳ برای استقلال اعلام نشد، رامین رضاییان نیز باید در همان دقایق ابتدایی بخاطر خطای خشنی که روی بازیکن استقلال انجام داد از زمین بازی اخراج می شد. ما نمیخواهیم به مسائل داوری ورود کنیم اما همه دیدیم دیروز چه اتفاقاتی رخ داد و این صحنه های بحث برانگیز را از همین داورانی عزیزی که روز گذشته بازی استقلال را قضاوت کردند دیدیم.

عضو هیات مدیره استقلال افزود: در صحنه پنالتی هم همه دیدند که چه اتفاقی رخ داد؛ به قول آقای احمدی همه دیدند به جز داور. خب همین مسائل است که برای ما چالش به‌‌وجود می آورد. با این حال من معتقدم که اگرچه استقلال مانند سپاهان شاید روند بازی مناسبی نداشت، اما ما روی اشتباه فردی گل خوردیم نه اشتباه تیمی که بگوییم مربی مقصر است.

مومنی تصریح کرد: این استقلال قطعا می‌تواند روی پای خودش بایستد و بازیکنان جوان بسیار خوبی دارد. گرچه در گام اول بازی را واگذار کردیم اما آینده می‌تواند برای ما موید این قضیه باشد که روزهای رو به رشدی داشته باشیم. هواداران باید از تیم خود حمایت کنند تا بتوانیم با توجه به پتانسیل هایی که داریم روزهای بهتری را برای هواداران رقم بزنیم.

وی درباره اضافه شدن پنج نفر از بازیکنان تاثیرگذار استقلال در بازی های آینده آبی ها گفت: اثر بخشی بازیکنانی مثل محبی و قایدی می تواند در اجرای کار های تاکتیکی و تیمی خیلی به سرمربی تیم کمک کند. از نظر من آرزوی هر مربی هست که همچنین بازیکنانی داشته باشد و مطمئنا در بازی های آینده این اتفاق خواهد افتاد تا بتوانیم از حضور این بازیکنان در زمین استفاده کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان گفت: به تمام اینها باید بیشتر تلاش کنیم چرا که ما روز گذشته به عنوان تیم قهرمان بازی کردیم و این بازی با چیزی که مد نظرمان است فاصله دارد.ما شک نداریم با همدلی خوبی که بین مدیریت، کادرفنی و هواداران وجود دارد، قطعا استقلال در بازی های آینده عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

۷۷۶۸