عزیززاده: استقلالی‌های واقعی باید به ساپینتو فرصت بدهند/ یک اصفهانی در ترکیب سپاهان نمی‌بینیم

عزیززاده: استقلالی‌های واقعی باید به ساپینتو فرصت بدهند/ یک اصفهانی در ترکیب سپاهان نمی‌بینیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان گفت، آنهایی که استقلالی واقعی هستند در حال حاضر باید به سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان فرصت بدهند.

به گزارش فوتبالی وبه نقل از تسنیم، حمید عزیززاده درباره شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته اول لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: کاری به مسائل فنی این بازی ندارم، چرا که تمام تیم‌ها به دلیل اینکه از مرحله بدنسازی وارد مسابقات می‌شوند، هماهنگی لازم را ندارند، بنابراین نمی‌توان هیچ تیمی را قضاوت کرد. حتی تیمی که برنده می‌شود، دلیلی ندارد بگوییم حتماً تیم خوبی است. بازی استقلال و سپاهان هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی در مورد سر و صدای زیادی ریکاردو ساپینتو کنار خط تصریح کرد: رفتار هر مربی فرق می‌کند. مربیان پرتغالی شور و هیجان بالایی دارند و فقط صرفاً ساپینتو نیست که این‌گونه رفتار می‌کند. بیشتر مربیان پرتغالی کنار زمین شور و اشتیاق زیادی دارند. باید به او فرصت داده شود تا استقلال و فضای فوتبال ایران را بهتر بشناسد. استقلال سال گذشته قهرمان شد و دو رکورد بی‌نظیر بر جای گذاشت، اما به خاطرات پیوست و به ویترین افتخارات رفت. استقلالی‌های واقعی که دل‌شان برای منافع تیم‌شان می‌تپد الان باید فرصت بدهند تا سرمربی جدید برنامه‌هایش را پیاده کند. الان زود است تصمیمی بگیریم و نظر بدهیم.

بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان با اشاره به جذب بازیکنان سرشناس توسط سپاهان گفت: خوشبختانه یا متأسفانه سپاهان همیشه مهره‌های زیادی داشته است، به طوری که هر سال بازیکنان بومی اصفهانی کمتر می‌شوند. در حال حاضر سپاهان به آن صورت بازیکنی از اصفهان ندارد. سپاهانی هم که به فینال آسیا رفت، خیلی چشم‌نواز بازی می‌کرد و بازی اصفهانی بازیکنانش به چشم نمی‌آمد. فوتبال حرفه‌ای است و نمی‌توان خُرده گرفت.

7777