حمله سربازان ستوان بردیف به قلعه ژنرال

حمله سربازان ستوان بردیف به قلعه ژنرال

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار تیمهای تراکتور و گل گهر با توجه به شرایط خاص خود از بازی های جذاب این هفته لیگ برتر است.

به گزارش فوتبالی، بی‌تردید اولین موردی که جذابیت این دیدار را افزایش می‌دهد، رویارویی امیر قلعه‌نویی با تیم اسبق خود است. قلعه‌نویی که نتایج خوبی با تی تی ها در دو مرحله حضورش گرفته، این بار باید مقابل تیمی قرار بگیرد که با سرمربی روسیه‌ای‌اش امید زیادی برای موفقیت در این فصل دارد.

قلعه‌نویی و چند نفر از دستیارانش تنها مردان مشترک بین دو تیم نیستند. از اعضای تیم سرمه‌ای‌پوش سیرجانی، مهدی تیکدری، محسن فروزان، رضا شکاری و مسیح زاهدی سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را در کارنامه دارند. 

دیدار دوباره فروزان با تیمی که در آن دچار حاشیه های عجیب و غریبی شده بود هنوز هم می تواند جالب توجه باشد.

 همچنین تقابل مهدی تیکدری با تراکتوری که از آنجا مطرح شده و حتی به تیم ملی هم رسید، درخور توجه است مخصوصا که تی تی ها دل خوشی از او بابت جدایی از تیمشان ندارند.

در اردوی قرمزپوشان اما تنها بازیکنی که سابقه حضور در جمع یاران قلعه‌نویی را داشته، مدافع بلندقامت این تیم محمد آقاجان‌پور است. آقاجان‌پور که از نیم‌فصل گذشته از جمع سیرجانی‌ها جدا و به تراکتور پیوست، برخلاف گل گهر در تیم جدیدش بیشتر به میدان رفت و در بازی امروز دنبال اثبات توانایی‌های خود به امیر قلعه‌نویی خواهد بود.

لازم به ذکر است دو تیم سابقه شش بازی مقابل هم در لیگ برتر را دارند که حاصل کار سه پیروزی برای تراکتور، دو تساوی و یک برد برای گل گهر است. سیرجانی‌ها تنها برد خود مقابل تراکتور را در اولین بازی فصل قبل با نتیجه پرگل ۴ بر ۱ به دست آوردند و میهمان خود را شکست دادند. دو بازی دیگر تراکتور - گل گهر به میزبانی سیرجان یکی با برد قرمزها و دیگری با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. حال باید منتظر ماند و دید قلعه‌نویی دوباره قادر به استارت پرقدرت لیگ برتر مقابل تراکتور خواهد بود یا این ستوان بردیف است که با سربازانش دست پر از قلعه ژنرال خارج می شود؟

1997