بارسلونا بالاخره بحران را شکست داد؛ قرارداد بازیکنان جدید در لالیگا ثبت شد

بارسلونا بالاخره بحران را شکست داد؛ قرارداد بازیکنان جدید در لالیگا ثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با فعال کردن اهرم چهارم، توانستند قرارداد بازیکنان جدید خود را بالاخره در لالیگا به ثبت برسانند و حالا آن‌ها مشکلی برای همراهی کردن بلوگرانا در هفته اول مقابل رایو وایکانو نخواهند داشت. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا مشکلات مالی وخیمی داشت، اما به هرحال خوان لاپورتا و متئو آلمنی توانستند راهی برای مهیا کردن بودجه موردنظر برای خریدهای تابستانی پیدا کنند. گفته می‌شود که آن‌ها با احتساب چهار اهرم مربوط به حقوق تلویزیونی و فروش تقریباً نیمی از استودیو بارسا و همچنین سود سرمایه، چیزی در حدود 868 میلیون یورو درآمد داشته‌اند. این باشگاه که تا ماه پیش در آستانه ورشکستگی قرار داشت، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی موفق شد بازیکنانی مثل روبرت لواندوفسکی، ژول کنده و رافینیا را در حدود 150 میلیون یورو به خدمت بگیرد و البته بازیکنانی مثل آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه به صورت مجانی به بلوگرانا پیوستند. 

به نقل از سایت گل، لواندوفسکی، کسیه، رافینیا و کریستنسن کسانی هستند که قراردادشان به ثبت رسیده و دیگر مشکلی برای همراهی بارسلونا ندارند. سرخی روبرتو و عثمان دمبله که قرارداد خود را تمدید کردند، فعلاً موفق به ثبت قراردادشان نشده‌اند، اما این موضوع مشکل خاصی نباید باشد و به زودی قرارداد او ثبت خواهد شد، اما در این میان، ژول کنده تنها کسی است که هنوز موفق به ثبت قراردادش نشده است. 

4416