شوک به هواداران استقلال با واکنش عجیب سهیل مهدی/ پشت پرده توقف بلیت فروشی استقلال - سپاهان

شوک به هواداران استقلال با واکنش عجیب سهیل مهدی/ پشت پرده توقف بلیت فروشی استقلال - سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- در پی قطع شدن بلیت فروشی بازی تیم‌های استقلال و سپاهان در فصای مجازی شایعه شد ممکن است این بازی به دلیل بحث حضور بانوان در استادیوم بدون تماشاگر برگزار شود اما سهیل مهدی طبق معمول در مورد این قضیه ابراز بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش فوتبالی، بلیت فروشی بازی تیم های استقلال و سپاهان که قرار است جمعه شب در ورزشگاه آزادی برگزار شود، از حوالی ظهر امروز آغاز شده بود اما با گذشت چند ساعت ناگهان بلیت فروشی قطع شد تا این شایعه در فضای مجازی قوت بگیرد که به دلیل اصرار فیفا به حضور بانوان در ورزشگاه، احتمال دارد این بازی بدون تماشاگر باشد.
در همین راستا سهیل مهدی مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ گفت: تا این لحظه چیزی در مورد برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر به ما ابلاغ نشده است. طبق آخرین تصمیمی که اتخاذ شد قرار است بازی استقلال و سپاهان با حضور تماشاگر باشد.

مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر درباره توقف بلیت فروشی استقلال - سپاهان گفت:  من هم دقایقی پیش متوجه این موضوع شدم تا جایی که به من اطلاع داده اند برای سامانه مشکلی پیش آمده و بعد از رفع اشکال، بلیت فروشی از سر گرفته می شود.

جالب این جا است که تنها چند دقیقه بعد از این ادعای سهیل مهدی سایت سازمان لیگ خبر برگزاری بدون تماشاگر تمام بازی‌های هفته اول فصل جدید را منتشر کرد.

7777