نماینده استقلال ملاثانی درباره اختلاف با پرسپولیس خوزستان توضیح داد

نماینده استقلال ملاثانی درباره اختلاف با پرسپولیس خوزستان توضیح داد

پایگاه خبری فوتبالی- بوستانی توضیحاتی درمورد اختلاف با پرسپولیس خوزستان ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، کریم بوستانی درمورد دلیل اخراج خود از مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار داشت: دلیلش را من نمی‌دانم. از سهیل مهدی بپرسید.

وی درباره اختلاف مالکیتی در باشگاه استقلال ملاثانی، توضیح داد: چند سال است بین استقلال ملاثانی و پرسپولیس خوزستان این اختلاف وجود دارد که هیچ وقت مسئولان نتوانستند آن را حل کنند اما 16-15 سال است استقلال ملاثانی کار خود را از زمین خاکی شروع کرده و به لیگ سه، دو و یک آمده است. پس از این همه هزینه به مشکل خورده است. باشگاه پرسپولیس خوزستان هم مدعی است امتیاز این تیم دسته اولی برای من است که از این موضوع بی‌اطلاعم. باید این مسئله حل شود.

نماینده باشگاه استقلال ملاثانی ادامه داد: کار درستی نیست امسال بخواهند جلوی تیمی که سابقه 15 ساله دارد  بگیرند. پرسپولیس خوزستان هم می‌گوید ما مجوز داریم. باید مدیرکل تربیت بدنی اهواز و هیات فوتبال این مشکل که هر سال پیش می‌آید حل کنند. امروز هم آل‌کثیر، سرپرست هیات فوتبال خوزستان به عنوان نماینده دو تیم در جلسه حضور دارد. 

بوستانی درمورد اینکه چه زمانی قرار است این مشکل حل شود، گفت: اکنون نزدیک به دو ماه است تمرین می‌کنیم و تیم در اردوی کرج است. اکنون هم تیمی به نام پرسپولیس خوزستان مدعی است.

7777