بازی در کنار ستاره جدید بارسلونا لاکچری است

بازی در کنار ستاره جدید بارسلونا لاکچری است

پایگاه خبری فوتبالی - پدری، هافبک جوان و اسپانیایی بارسلونا بازی در کنار رابرت لواندوفسکی، خرید جدید بارسلونا را "لاکچری" توصیف کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسا در این تابستان اقدام به خرید چند ستاره و بازیکن مختلف کرده است تا بدین ترتیب بتواند ضعف های ترکیب خود را پوشش دهد و در فصل جدید عملکرد بهتری نسبت به فصل قبل داشته باشد. رابرت لواندوفسکی یکی از این بازیکن ها است که بارسلونا او را از بایرن مونیخ خریده است.

روبرت لواندوفسکی اولین گل خود برای بارسلونا را در جام خوان گامپر مقابل تیم پوماس مکزیک به ثمر رساند. او این کار را در دقیقه 3 بازی و روی پاس پدری انجام داد.

اکنون پدری در گفت و گو با بارسا تی وی درباره بازی در کنار رابرت لواندوفسکی و پاسی که به او داد، گفت:" بازی در کنار لواندوفسکی لاکچری است. من واقعا از دیدن نحوه شوت زدن و بازی کردن او لذت می برم."

ژاوی هرناندز برای فصل جدید حساب ویژه ای روی رابرت لواندوفسکی باز کرده است چرا که بارسلونا در فصل گذشته مشکلاتی در خط حمله داشت و ژاوی از خط حمله بارسا راضی نبود. اکنون باید دید که در طول فصل جدید بارسلونا می تواند به کابوس های فصل قبل پایان دهد یا خیر.

1470