لایپزیش پدیده مورد نظر منچستریونایتد و رئال مادرید را خرید

لایپزیش پدیده مورد نظر منچستریونایتد و رئال مادرید را خرید

پایگاه خبری فوتبالی - لایپزیش که به زودی خرید تیمو ورنر مهاجم آلمانی لایپزیش را اعلام می کند، مشت محکمی روی میز کوبید و سه شنبه خرید یک مهاجم دیگر یعنی بنجامین ششکو اهل اسلوونی را نهایی کرد.

به گزارش فوتبالی، ششکو تا سال 2028 با لایپزیش قرارداد بسته که البته در سال آینده قرضی در تیم کنونی خود یعنی سالزبورگ اتریش می ماند. لایپزیش در نظر داشت که مهاجم 19 ساله در همین تابستان بخرد اما باشگاه اتریشی مخالفت کرد. ششکو پذیرفت که یک سال دیگر در سالزبورگ بماند. او مهاجمی فیزیکی است که قابلیت حضور در پست های مختلف را دارد و شم گلزنی بسیار بالایی هم دارد و تا سال 2028 در لایپزیش حضور خواهد داشت.

بسیاری از باشگاه های بزرگ خواستار خرید ششکو بودند. رئال مادرید، منچستریونایتد، چلسی و پاریسن ژرمن باشگاه هایی بودند که شرایط خرید وی را دنبال می کردند اما این مهاجم ترجیح داد که فعلا در باشگاه هایی کوچک تر بازی کند. او می تواند در لایپزیش بدرخشد و بعد از آن راهی باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا شود. ارلینگ هالند نیز مسیر مشابهی را طی کرد، ستاره نروژی در ابتدا از سالزبورگ به دورتموند رفت و پس از درخشش در وستفالن راهی تیم های دیگر شد.ششکو بیان کرد:" فلسفه و سبک بازی لایپزیش برای من و مناسب است و شهر و امکانات باشگاه لایپزیش را دوست دارم. برخورد خوبی با من داشتند و متقاعد شدم که این تصمیم درستی برای من است."

4125