غیبت مرادمند در هفته‌های ابتدایی لیگ

غیبت مرادمند در هفته‌های ابتدایی لیگ

پایگاه خبری فوتبالی- محمدحسین مرادمند در بازگشت به استقلال، احتمالا نمی‌تواند این تیم را در دیدار حساس مقابل سپاهان همراهی کند.

به گزارش فوتبالی، اگرچه مرادمند بعد از حل موارد مربوط به خدمت سربازی‌اش، دوباره به استقلال برگشته اما طبق نوشته روزنامه فرهیختگان، او به دلایل اداری، فعلا امکان همراهی تیمش را ندارد.

بر اساس این گزارش، از آنجایی که کارت پایان خدمت این بازیکن شهریورماه صادر می‌شود، مرادمند هم به‌طور حتم نه‌تنها دیدار با سپاهان بلکه چند هفته ابتدایی دیدارهای تیمش را تا صادرشدن کارت پایان خدمت از دست خواهد داد. مرادمند به‌خاطر همین مشکل نتوانسته بود در موعد مقرر با سایر همبازیان خود راهی ترکیه شود و چند روز بعد از اعزام کاروان استقلال به ترکیه و با حل‌شدن مشکلاتش برای همراهی تیم به آنکارا رفت.

با توجه به غیبت مرادمند، ساپینتو قصد دارد تیمش را با سه مدافع به مصاف سپاهان بفرستد و روزبه چشمی، جای مرادمند را در قلب خط دفاع استقلال خواهد گرفت و عارف غلامی و رافائل سیلوا هم دو مدافع مرکزی دیگر استقلال خواهند بود.

به این نکته هم اشاره کنیم که مرادمند تنها غایب خط دفاعی استقلال نیست و صالح حردانی هم احتمالا در بازی با سپاهان، نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

توضیح باشگاه استقلال

کانال باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت مرادمند نوشته است: در حال حاضر مسئولان باشگاه استقلال و این بازیکن در تلاش هستند تا با انجام اقدامات لازم و قانونی، مجوز بازی مرادمند را اخذ کنند و این بازیکن بتواند به زودی برای استقلال به میدان برود.

1984