باشگاه آمریکایی یک بازیکن دیگر هم از بارسلونا می‌خرد؟

باشگاه آمریکایی یک بازیکن دیگر هم از بارسلونا می‌خرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اِل اِی گلکسی پس از جذب ریکی پوچ اکنون به یک بازیکن دیگر از بارسلونا هم علاقه نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، روزنامه اسپورت کاتالان به تازگی گزارش داده است که توجه لس آنجلس گلکسی اندکی بعد از جذب ریکی پویگ به یک بازیکن دیگر از بارسلونا جلب شده است. به نظر می رسد که روابط نزدیک بارسلونا با این باشگاه آمریکایی برای هردو طرف سودمند است.

سرجی روبرتو سال های زیادی برای بارسلونا بازیکن مفیدی بوده است اما هرگز به عنوان یک ستاره واقعی در این تیم جا نیفتاده و شناخته نشده است و اغلب اوقات در صورت حضور گزینه‌های بهتر، نیمکت نشین بوده است.

پول هنگفتی که باشگاه بارسلونا تابستان امسال خرج کرده هم اوضاع را برای روبرتو بدتر کرده و اگر قرار بود زمانی او باشگاه را ترک کند، اکنون مقدمات آن فراهم شده است.

مسئله این است که پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر آمریکا درحال حاضر بسته است پس هرگونه اقدامی به ژانویه موکول خواهد شد. این موضوع به بارسلونا زمان کافی برای پیدا کردن یک بازیکن جوان دیگر از آکادمی به عنوان جایگزین او می دهد یا اینکه با توجه به اقدامات اخیر بارسا می توان گفت که آنها به سراغ پیدا کردن یک بازیکن آزاد با تجربه برای جایگزین کردن او خواهند رفت.

1470