رسمی؛ هافبک بارسلونا راهی لیگ آمریکا شد

رسمی؛ هافبک بارسلونا راهی لیگ آمریکا شد

پایگاه خبری فوتبالی - ریکی پوچ، هافبک وسط جوان بارسلونا پس از این که در لیست مازاد بارسلونا قرار گرفت و در اروپا برای او مشتری پیدا نشد، راهی لیگ آمریکا شد و به تیم لس آنجلس گالاکسی پیوست.

به گزارش فوتبالی، از مدت ها قبل مشخص بود که ریکی پوچ دیگر جایی در بارسلونا و تیم ژاوی ندارد و سرمربی اسپانیایی اعتقادی به او ندارد و بدین ترتیب این بازیکن جوان نمی تواند جایی در ترکیب بارسلونا داشته باشد. البته اوضاع برای ریکی پوچ تا قبل از آمدن ژاوی هم بهتر نبود به طوری که رونالد کومان هم به او زیاد بازی نمی داد. ریکی پوچ خودش هم با این وضعیت به دنبال جدایی از بارسا بود و در لیست مازاد بارسلونا در این تابستان قرار گرفته بود.

ریکی پوچ در نهایت راهی تیم لس آنجلس گلکسی شد. از قبل گفته شده بود که ریکی پوچ قرار است راهی جایی غیر از فوتبال اروپا و به طور مثال لیگ آمریکا شود و تیم لس آنجلس گلکسی یکی از مشتری های او بود.

علت اینکه این بازیکن 22 ساله فوتبال اروپا را ترک کرد این بود که در بین باشگاه های اروپایی مشتری نداشت و مجبور به انجام این کار شد چرا که بازیکنی به سن و سال او هنوز می تواند جا برای پیشرفت داشته باشد.

1470