عکسی که کریم بنزما از تمرینات پرفشار برای اولین جام فصل منتشر کرد

عکسی که کریم بنزما از تمرینات پرفشار برای اولین جام فصل منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در این روز ها تمرینات خود را به طور فشرده تر و جدی تر برگزار می کند چرا که بازی فینال سوپرجام اروپا میان رئال مادرید و اینتراخت فرانکفورت بسیار نزدیک است و رئال مادرید قرار است چهارشنبه 19 مرداد از ساعت 23:30 در ورزشگاه المپیک هلسینکی فنلاند به مصاف اینتراخت فرانکفورت برود.

به گزارش فوتبالی، بدون شک در این بازی هم امید اول هواداران رئال مادرید و حتی کادر فنی مادریدی ها و کارلو آنچلوتی برای گلزنی به کریم بنزما است. چرا که این بازیکن در سال 2022 نشان داده که ستاره اول رئال مادرید است و هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا آقای گل شده است. بنزما اکنون می خواهد در بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت هم خوش بدرخشد تا دیگر هیچ حرف و حدیثی برای توپ طلایی که در آستانه فتح آن قرار دارد، باقی نماند.

کریم بنزما به تازگی تصویری از فشار بالایی که در تمرینات رئال مادرید تحمل می کند در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام استوری کرده است و نوشته است:" بزن بریم "

بنزما در بازی های دوستانه پیش فصل هم برای رئال مادرید گلزنی کرد و نشان داد که همچنان روی فرم است و اکنون باید دید که عملکرد او مقابل فرانکفورت در فینال سوپرجام اروپا به چه شکل خواهد بود.

1470