مذاکره پرسپولیس با لوکادیا در ترکیه؟

مذاکره پرسپولیس با لوکادیا در ترکیه؟

پایگاه خبری فوتبالی- نماینده باشگاه پرسپولیس در ترکیه با مهاجم هلندی مد نظر قرمزها مذاکره کرد.

به گزارش فوتبالی، یورگن لئوناردو لوکادیا، مهاجم 28 ساله اهل هلند بازیکنی است که صحبت‌های اولیه را با باشگاه پرسپولیس انجام داده و در حال حاضر محتمل‌ترین گزینه برای تقویت خط حمله پرسپولیس به شمار می‌رود.  به نظر می‌رسد او همان مهاجمی باشد که باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌اش، بدون اسم بردن از او نوشته که مذاکره با یک گزینه جدی‌تر و توافق اولیه حاصل شده است.

مهاجم فصل گذشته باشگاه بوخوم آلمان که عمده دوران فوتبالش را در پی‌اس‌وی آیندهوون پشت سر گذاشته در حال حاضر در ترکیه حضور دارد و طی 2 روز گذشته مذاکراتی با نماینده قرمزها داشته است.

گفته می‌شود امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس به عنوان نماینده این باشگاه راهی ترکیه شده تا مقدمات لازم را برای امضای قرارداد با این مهاجم هلندی فراهم کند.

حسینی در حالی مذاکرات خود را با این مهاجم هلندی به پایان رساند که همچنان اختلاف بر سر چند بند قرارداد و نحوه پرداخت دستمزد این بازیکن وجود دارد. 

نکته جالب اینجاست که هیچکدام از معاونین و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در سفر به ترکیه حسینی را همراهی نکردند و این مدیر روابط بین الملل قرمزها به تنهایی مذاکرات را با لوکادیا پیش برده و البته به صورت تلفنی مدیران باشگاه را در جریان روند مذاکرات قرار داده است.

7655