کی روش: با فرگوسن رفیقم ولی برای حضور در ایران با او مشورت نکردم

کی روش: با فرگوسن رفیقم ولی برای حضور در ایران با او مشورت نکردم

پایگاه خبری فوتبالی- کارلوس کی روش در سال ۹۱ سکان هدایت تیم ملی ایران را در دست گرفت.

به گزارش فوتبالی، سرمربی پرتغالی و مطرح فوتبال دنیا که قبل از حضور در ایران سابقه کار در تیم های رئال مادرید، منچستر یونایتد و تیم ملی پرتغال را داشت، در بدو ورود به ایران با استقبال اهالی فوتبال و رسانه ها مواجه شد.
او در یکی از اولین مصاحبه های خود در ایران حرف های مهمی زد که بد ندیدیم بار دیگر آنها را با هم مرور کنیم. این مربی در مورد انتخاب ایران گفت: من با مطالعه آمدم و با انگیزه بالا ایران را انتخاب کردم تا تیم ملی این کشور را به جام جهانی برزیل برسانم. با توانی که در فوتبالیستهای ایران دیدم مطمئن هستم که ما می توانیم راهی برزیل شویم و آنجا هم بازی‌های خوبی را به معرض نمایش بگذاریم. کی‌روش در ادامه گفت: اگر مطمئن نبودم که می توانم ایران را به جام جهانی برزیل برسانم اصلا قرارداد نمی‌بستم.

خبرنگاری از این مربی پرتغالی سوال کرد که آیا شما برای حضور در ایران با الکس فرگوسن هم مشورت کردید یا نه؟ در پاسخ به این سوال کارلوس گفت: من با الکس فرگوسن رفیقم و هرچند یکبار به صورت تلفنی با او صحبت می کنم اما برای حضور در ایران هیچ مشورتی از او نگرفتم و این تصمیم خودم بود. کی روش در ادامه صحبت های خود گفت : من استعداد های فوتبال ایرانی را می شناسم و احساس می کنم که می توانم اینجا از این همه استعداد یک تیم خوب بسازم. من نیاز به سربازانی جنگجو دارم که در میدان مسابقه از جان برای موفقیت کشور خود مایه بگذارند و مطمئن هستم که می توانم این کار را در ایران انجام دهم.

جالب است بدانید بعد از حضور کارلوس کی روش در ایران و انعقاد قرارداد با فدراسیون فوتبال، علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان یکی از کسانی بود که به شدت از این مربی حمایت کرد و در مصاحبه با خبر ورزشی صراحتا گفت: به نظر من کارلوس کی روش بهترین گزینه بود که فدراسیون فوتبال انتخاب کرد و من به موفقیت این مربی در جام جهانی برزیل امید زیادی دارم.او مربی کارنامه داری است که در تیم‌های بزرگ کار کرده و می‌تواند به ارتقای سطح فوتبال ایران کمک کند.

7777