خاطره پل اینس از درگیری با الکس فرگوسن

خاطره پل اینس از درگیری با الکس فرگوسن

پایگاه خبری فوتبالی- پل اینس درمورد درگیری با سر الکس فرگوسن در دوران حضورش در منچستریونایتد صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی ، این هافبک بازنشسته در فصل ۹۳-۱۹۹۲,  ۴۸ ساعت با سرمربی افسانه ای درگیری داشت. اینس، ۵۶ ساله، پس از انتقاد از توهین فرگوسن به رقیب آن زمان شیاطین سرخ یعنی نوریچ سیتی از الکس فرگوسن دلگیر شد. اینس که لقب «گوونور» را داشت، اکنون اعتراف کرده است که فرگوسن  درس هوشمندانه ای به پل اینس داده است.

اینس در گفتگو با talkSPORT گفت: "ماجرا این بود زمانی که ما به رختکن برگشتیم، فرگوسن با من صحبت نکرد، من هم با او صحبت نکردم. ما پنجشنبه برگشتیم به تمرین و در حال بازی تنیس فوتبال بودیم و فرگی داور بود. ۴۸ ساعت بود که با او صحبت نکرده بودم، حتی صبح بخیر یا هیچ چیز دیگری نگفته بودم. بازی تا عدد ۱۱ بود، نتیجه ۱۰-۱۰ بود و توپ به هوا رفت، من یک ضربه سر زدم، توپ درست به گوشه زمین رفت و بازی را ۱۱-۱۰ بردیم و در حال خوشحالی بودیم. در حین جشن گرفتن سر الکس فریاد زد توپ بیرون بود اما واقعا این طور نبود، اما چون با او صحبت نمی کردم نتوانستم چیزی بگویم. فقط در درونم عصبانی بودم، اما چون ۴۸ ساعت بود با او صحبت نکرده بودم، نتوانستم با این تصمیم مخالفت کنم و او گفت برنده آنها هستند".

اینس در سال ۱۹۹۵ منچستریونایتد را ترک کرد و به مدت دو سال به اینترمیلان رفت. او سپس در لیورپول، میدلزبورو، وولوز، سویندون و مکلسفیلد حضور داشت. او از زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ وارد حیطه مربیگری فوتبال شد و اخیراً هدایت ردینگ را بر عهده گرفته است.

۱۰۰۹