حضور فران تورس در لیست بارسلونا پس از تغییر شماره‌اش

حضور فران تورس در لیست بارسلونا پس از تغییر شماره‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز لیست بارسلونا را برای بازی دوستانه مقابل پوماس مکزیک در جام خوان گامپر اعلام کرد که این بازی یکشنبه در نیوکمپ برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، همه بازیکنان آماده شامل فران تورس در لیست حضور دارند. بریتویت و اومتیتی دو بازیکن مازاد هم در لیست هستند. ممفیس دیپای و دی یونگ که شایعاتی در مورد جدا شدنشان حضور دارد هم در لیست حضور دارند. پابلو توره، عبده و بالده از آکادمی نیز در لیست هستند. نتو البته در لیست نیست چرا که دروازه بان برزیلی در آستانه پیوستن به بورنموث قرار دارد. 

فران تورس که فصل گذشته در زمستان به بارسلونا ملحق شده بود، شماره 19 را می پوشید اما در فصل جدید شماره 11 را به تن می کند که در فصل گذشته به تن یوسف دمیر و آداما ترائوره رفته بود. مهاجم والنسیایی بدین ترتیب شماره 19 خود را رها خواهد کرد و شماره یازده را به تن می کند که در تیم ملی اسپانیا هم آن را می پوشد. فران در سیتی شماره 21 را می پوشید و در والنسیا نیز شماره 20 را به تن می کرد.

مارتین بریتویت، ساموئل اومتیتی و ممفیس دیپای سه بازیکن مازاد بارسلونا فعلا شماره مشخصی ندارند و باید دید که بارسلونا ایا توان رد کردن آنها به عنوان بازیکنان مازاد را دارد یا نه.

4125