لو رفتن صحبت‌های هافبک مازاد بارسلونا در مورد مسی و فران تورس

لو رفتن صحبت‌های هافبک مازاد بارسلونا در مورد مسی و فران تورس

پایگاه خبری فوتبالی - ریکی پوچ در لیست مازاد بارسلونا قرارداد دارد و در یک قدمی پیوستن به لس آنجلس گالکسی قرار دارد اما به نظر می رسد که پیش از ترک نیوکمپ با یک حاشیه بزرگ مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، اخیرا فایل های صوتی ریکی پوچ لو رفته است که در آن علیه فران تورس صحبت می کند. فران در زمستان گذشته با 55 میلیون یورو از منچسترسیتی راهی بارسلونا شد که ریکی با کنایه خطاب به وی می گوید:" گواردیولا به هیچ وجه فران تورس را نمی خواهد. فصل قبل او فقط دوازده بازی داشت."

ریکی این گفتگوها را  با چند تن از شاگردان کلاس رانندگی داشته است. وی به علت تخلفات رانندگی و ضبط گواهینامه خود باید در کلاس های رانندگی شرکت می کرد که به نظر می رسد که یکی از همکلاسی هایش صحبت های او را ضبط کرده است. ریکی در مورد خودش می گوید که از چلسی و میلان هم پیشنهاد داشته اما ترجیح داده که در بارسلونا بماند چرا که "در بارسلونا خوشحال" است و با وجود آن که برخی تیم ها دو برابر به او دستمزد می دادند، اما بارسلونا را به آنها ترجیح داده است.

این بازیکن در مورد جدایی مسی هم صحبت کرد و گفت که ناراحتی لئو را ترک می کند چرا که "او از 14 سالگی از بارسلونا حضور داشت و بخش زیادی از عمرش را در باشگاه بارسلونا سپری کرد."

4125