واکنش ژاوی هرناندز به عدم گلزنی لواندوفسکی در 3 بازی برای بارسلونا

واکنش ژاوی هرناندز به عدم گلزنی لواندوفسکی در 3 بازی برای بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز، به دنبال کسب پیروزی دو بر صفر در آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی تیمش در تور پیش‌فصل مقابل تیم ردبول، در مورد ناامیدی و عدم موفقیت روبرت لواندوفسکی، بازیکن ملی‌پوش و لهستانی کاتالان‌ها به دلیل عدم گلزنی در مسابقات دوستانه و تدارکاتی تور آماده‌سازی پیش‌فصل صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، ژاوی هرناندز در خصوص عدم گلزنی روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و ستاره سابق خط حمله باشگاه بایرن مونیخ آلمان که به تازگی به جمع یاران آبی و اناری‌های بارسلونا ملحق شده است، گفت: "ناامیدی روبرت لواندوفسکی طبیعی است. وقتی سوارز آمد، این اتفاق برای او هم افتاد اما در نهایت، گل خواهد زد."

لازم به ذکر است که در این بازی روبرت لواندوفسکی موقعیت‌های زیادی داشت اما خیلی بدشانس بود. در برخی از صحنه‌ها نیز این مهاجم ملی‌پوش لهستانی عصبانی به نظر می‌رسید.

روبرت لواندوفسکی در شرایطی که هنوز یک فصل دیگر از مدت زمان اعتبار قراردادش با باشگاه آلمانی بایرن مونیخ باقی مانده بود، ساز جدایی کوک کرد و خواهان انتقال خود به تیم اسپانیایی بارسلونا شد و در نهایت نیز به این خواسته خود دست یافت و به جمع شاگردان ژاوی هرناندز در تیم کاتالانی و یاران بارسلونا در نیوکمپ اضافه شد.

9404