تفاوت برخورد رونالدو و تن هاگ پس از 3 سال(عکس)

تفاوت برخورد رونالدو و تن هاگ پس از 3 سال(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ از ابتدای این فصل یعنی فصل 2022/23 هدایت منچستر یونایتد را بر عهده گرفته است و بدین ترتیب به جای رالف رانگنیک آمده است و انتظارات ویژه ای از او در جمع شیاطین سرخ وجود دارد چرا که اوضاع منچستر یونایتد در فصل گذشته اصلا جالب نبود.

به گزارش فوتبالی، اولین بازی کریستیانو رونالدو زیر نظر رالف رانگنیک بسیار پر حاشیه بود به طوری که هنوز هم رسانه ها و شبکه های اجتماعی درباره آن صحبت می کنند. رونالدو در طول استراحتی که در نیمه اول برای خنک شدن بازیکنان به آن ها داده شد، یک بحث مختصر با اریک تن هاگ داشت چرا که به نظر می رسید تن هاگ نکته ای را به رونالدو گوشزد کرده است و به نوعی از او انتقاد کرده است. رونالدو بازیکنی است که به نظر می رسد به طور کلی و به شکل مستقیم انتقاد های سرمربی را نمی پذیرد و بدین ترتیب ممکن است با مربی به مشکل بخورد. واکنش رونالدو روی صحنه صحبت های تن هاگ هم دقیقا به همین شکل بود و او روی خوشی نشان نداد. رونالدو در بین دو نیمه تعویض شد و پیش از آن که بازی به پایان برسد اولدترافورد را ترک کرد.

اما برخورد رونالدو و تن هاگ همیشه اینگونه نبوده است. رونالدو زمانی که در یوونتوس حضور داشت، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپای 2018/19 با آژاکس روبرو شد که هدایت آن را تن هاگ بر عهده داشت. برخورد رونالدو و تن هاگ در آن بازی ها بسیار با هم خوب بود و این در حالی بود که آن ها با هم رقیب بودند. در آن مرحله آژاکس یووه را حذف کرد و راهی دور بعدی شد.

1470