از تیم‌هایی که بازیکنانمان را جذب کردند، شکایت می‌کنیم

از تیم‌هایی که بازیکنانمان را جذب کردند، شکایت می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم شهر خودرو هشداری جدی به باشگاه‌هایی که بازیکنان آن‌ها را به‌صورت غیر قانونی جذب کرده‌اند؛ می‌دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سیدمهدی سیدصالحی مدیر تیم فوتبال شهر خودروی مشهد در مورد اخبار مربوط به فروش امتیاز این باشگاه به خبرنگار ما گفت: تصمیم مالک و مدیران باشگاه شهر خودرو بر ادامه تیم‌داری است و این امر را به هیئت فوتبال و مدیران ورزشی و استانی نیز اعلام کرده‌ایم و در انتظار پاسخ و نظرشان هستیم که البته ‌متاسفانه هنوز خبری نشده است.

او در مورد جدایی برخی بازیکنان نیز ادامه داد: متاسفانه برخی مدیران باشگاه‌ها در اقدامی غیر حرفه‌ای زیر پای اعضای تیم ما نشسته‌اند و منجر به ترغیب برخی بازیکنان به فسخ یک‌‍طرفه و امضای قرارداد با باشگاهشان کرده‌اند. به‌عنوان مثال باشگاهی به‌تازگی با دروازه‌بان جوان ما وارد مذاکره شده است. بنده از همین‌جا اعلام می‌کنم این اقدامات و فسخ یک‌طرفه بازیکنان غیرقانونی بوده و مجموعه شهر خودرو از طرق قانونی حقوق خود را پیگیری خواهد کرد.

سیدصالحی یادآور شد: لازم به ذکر است که چه در اینجا بمانیم و چه تیم را بفروشیم از شکایت خود دست برنمی‌داریم. باشگاه‌ها درصورت بسته شدن پنجره‌ی نقل و انتقالشان گله مند نشوند.

7777