روایت سیدصالحی از حمله به اتوبوس شهرخودرو

روایت سیدصالحی از حمله به اتوبوس شهرخودرو

پایگاه خبری فوتبالی- سیدمهدی سیدصالحی، سرپرست شهرخودرو با گلایه فراوان، لحنی عصبانی و ناراحت از اتفاقات و حاشیه‌های روز گذشته تیم‌شان صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، سیدصالحی درخصوص اتفاقات قبل از بازی با ذوب آهن گفت: حواشی اطراف تیم‌ ما تمامی ندارند. دیروز جلوی اتوبوس ما را گرفتند و یک‌سری از افراد آمده بودند که نمی‌دانم از کجا خط می‌گیرند و به چه صورت است اما این تیم فوتبال شهر خودرو است. مقابل بازیکن ما را گرفتند و آن‌ها را زدند؛ به من بی‌احترامی کردند، فحش دادند و هتک حرمت کردند و هر کاری که خواستند انجام دادند! واقعا نمی‌دانم چه کاری باید انجام داد و این چه اتفاقی است که برای تیم ما می‌افتد اما شرایط تیم ما را برهم می‌زنند و زمین و زمان همه کار می‌کنند که ما نتیجه نگیریم. این اتفاقات قبل از بازی افتاد و ما واقعا اذیت شدیم حتی به آقای بدری در سازمان لیگ گفتم نیم ساعت تا چهل‌ و پنج دقیقه با یگان ویژه تماس گرفتیم تا ما را اسکورت کنند و ببرند اما اجازه نمی‌دادند و اصلا نیامدند!

او ادامه داد: از مقابل هتل به بچه‌های ما اجازه نمی‌دادند سوار اتوبوس شوند و اتفاقاتی می‌افتد که اصلا نمی‌دانم چطور برنامه‌ریزی می‌کنند؛ به همه چیز متوسل می‌شوند تا تیم ما نتیجه نگیرد. در صورتی که مسئله شهرخودرو مراحل قانونی‌اش را طی می‌کند و ارتباطی به تیم فوتبال ندارد و بازیکنان تیم کارشان را انجام می‌دهند. قبل بازی مقابل اتوبوس ما را گرفتند و روح و روان بازیکنان تیم را برهم ریختند اما با این حال بازی را انجام دادیم. وقتی این اتفاقات رقم می‌خورد ما نمی‌دانیم به چه کسی پناه ببریم. مقابل اتوبوس آمده بودند و بازیکنان ما را هل دادند و آن‌ها را زدند و اجازه نمی‌دادند بازیکنان سوار اتوبوس شوند و داشتند در اتوبوس را می‌‌شکستند!

سیدصالحی درخصوص این درگیری‌ها افزود: نزدیک بازی وقتی به ورزشگاه رفتیم ساعت دو بعدازظهر بازیکنان را از زیر قرآن رد کردیم تا سوار اتوبوس شوند، جلوی اتوبوس را گرفتند و با من درگیر شدند و فحش می‌دادند و هتاکی می‌کردند. در صورتی که ما یک تیم ورزشی هستیم و بازیکنان‌مان به دنبال آرامش هستند. ما این همه هزینه کردیم و تیم به هتل آمده است و بچه‌ها با آرامش جلسه کمیته فنی را برگزار کردند ولی مقابل اتوبوس چنین کاری کردند. سی دقیقه ما را منتظر گذاشتند و جلوی اتوبوس ما را گرفتند و یگان ویژه نیامد. من نمی‌دانم چه مسئله‌ای اتفاق می‌افتد اما به نظر من برنامه‌ریزی شده است و تمام این اتفاقات دست به دست هم می‌دهند تا به تیم ما ضربه بزنند اما بازیکنان با همه این اتفاقات به بازی رفته‌اند. من بریده‌ام و واقعا نمی‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم؛ هر کاری می‌کنیم تا آرامش به تیم برگردد و از حاشیه دور باشند اما دوباره حاشیه گریبان تیم ما را می‌گیرد.

او در مورد نیامدن یگان ویژه گفت: جالب است که هتل با 110 تماس می‌گیرد اما یگان ویژه نمی‌آید! من با آقای بدری و سهیل مهدی تماس گرفتم و گفتم مگر نباید یگان ویژه مقابل اتوبوس ما بیاید و ما را ببرد؟ یک‌سری افراد آمدند و بازیکن ما را هل دادند و زدند مگر می‌شود چنین اتفاقی بیفتد؟ غریب بودن تا چه حد باید باشد؟ من نمی‌دانم یک سری از افراد دنبال چه چیزی هستند؟ این تیم خصوصی است و از جیب هزینه می‌کند. سخت است تیم را با هزینه شخصی و با تمام شرایط نیم فصل دوم اداره کنی و چنین اتفاقی بیفتد.

سرپرست شهرخودرو درباره امکانات تیم‌شان توضیح داد: تمام امکانات تیم ما در حد استقلال، پرسپولیس و سپاهان است. بازیکنان را بهترین هتل می‌بریم، با پرواز سفر می‌کنیم و دو اتوبوس VIP داریم و تمام تدارکات را در نظر می‌گیریم و آرامش به تیم برمی‌گردد و زمان رفتن به استادیوم این اتفاق می‌افتد. مقابل اتوبوس می‌خوابند و با راننده و بازیکن درگیر می‌شوند؛ در هرحالی که به بازیکن ارتباطی ندارد و قبل از مسابقه بازیکن با استرس به بازی می‌رود. ما در مشهد غریب هستیم. در بازی قبل داور به راحتی یک متر آفساید را نمی‌گیرد بازی را می‌بازیم و بعد می‌گویند باید بازیکن حریف اخراج می‌شد و گل‌شان آفساید بود؛ این چه ارتباطی به تیم ما که درحال افتادن است دارد؟ نگاه همه افرادی که تیم ما را می‌بینند، نگاه بسیار بدی است و ما اینجا مظلوم واقع شدیم و نمی‌دانیم صدایمان را به کجا برسانیم؟

7474