شرایط عجیب پدیده فوتبال هلند؛ مخفی شدن با نظر پلیس!

شرایط عجیب پدیده فوتبال هلند؛ مخفی شدن با نظر پلیس!

پایگاه خبری فوتبالی - محمد احتاراین یکی از جواهرات فوتبال هلند نتوانسته مسیر فوتبالش را آن طور که خودش می خواست، شکل بدهد.

به گزارش فوتبالی، احتاراین در روز 31 آگوست پس از درخشش در آیندهوون و در حالی که به تازگی هجده ساله شده بود، راهی یوونتوس شد. تورینی ها تصمیم گرفتند که او را به سمپدوریا قرض بدهند تا تجربه اندوزی کند. این بازیکن بعد از آن اعلام کرد که دچار مشکلات خانوادگی شده و نتوانست اولین بازی خود را در سمپدوریا داشته باشد. مشکلات وی در خارج از زمین باعث نگرانی یوونتوس شد و بدین ترتیب این بازیکن در اوایل سال 2022 قرضی راهی آژاکس شد. کمی بعد احتاراین در مصاحبه ای به شدت به مدیران سمپدوریا حمله کرد که مارکو لانا مدیر این باشگاه اتهامات بازیکن هلندی را تکذیب کرد.

بازگشت به هلند به نظر می رسید که به معنی احیای بازیکن هلندی - مراکشی باشد اما این اتفاق رخ نداد. این بازیکن حالا وارد حاشیه های جدیدی شده است چرا که اتمام یک رابطه عاشقانه باعث شده تا با تهدیدهایی مواجه شود و در حال حاضر امنیت وی تضمین شده نیست. پلیس به احتاراین توصیه کرده است که خودش را مخفی کند و بدین ترتیب این بازیکن در تمرینات آژاکس حاضر نمی شود تا مورد حمله قرار نگیرد. آلفرد شرویدر سرمربی آژاکس گفت:" فکر می کنم که محمد بهتر از ما می داند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. نیازی نیست که در این باره صحبت کنیم."

4125