فریادهای آقا صمد؛ این تیم می‌خواهد جهانی شود

فریادهای آقا صمد؛ این تیم می‌خواهد جهانی شود

پایگاه خبری فوتبالی - بازی تیم ملی جوانان در برابر تیم مس شهر بابک اگر چه یک بازی دوستانه بود اما صمد مرفاوی و شاگردانش برای نباختن و بردن در این بازی خیلی تلاش کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، طبیعتا بردن یک تیم بزرگسال که در لیگ حضور دارد برای تیمی که بازیکنانش زیر 18 سال هستند سخت است و نمی‌شود به تیم ملی جوانان بابت شکست در برابر صنعت نفت و مس شهر بابک آن هم با یک گل ایراد گرفت. حتی باید تلاش‌های تیم ملی جوانان را در بازی با تیم های بزرگسال تحسین کرد چرا که موجب شد تحت فشار قرار گیرند و برای بازی های مقدماتی جام ملت ها آماده شوند.

صمد مرفاوی، در جریان بازی لحظه‌ای در کنار خط آرام و قرار نداشت و تلاش می کرد با  توصیه های تاکتیکی تیمش برنده از میدان خارج شود و جالب اینکه در عکس های مخابره شده از بازی تلاش صمد مرفاوی و شاگردانش برای مبارزه کاملا پیداست. از همین رو به نظر می‌رسد تیم ملی جوانان به دنبال صعود به جام جهانی است.

مسابقات جام جهانی جوانان یا همان مسابقات زیر 20 سال، مهم‌ترین مسابقاتی است که فیفا بعد از جام جهانی برگزار می کند. صعود تیم ملی جوانان به این مسابقات می تواند ارزشمند باشد و جدا از افتخار آن برای فوتبال ایران می‌تواند جوانان ایرانی را راهی تیم های مطرح اروپایی کند. آخرین بار تیم ملی جوانان در سال 2016 با هدایت امیر حسین پیروانی با کسب عنوان سومی در جام ملت‌ها به صورت مشترک با ویتنام راهی جام جهانی جوانان شد. در آن سال که مسابقات در کره جنوبی برگزار شد، ژاپن و عربستان دیگر نمایندگان فوتبال آسیا در جام جهانی جوانان بودند و کره جنوبی هم به عنوان میزبان شانس حضور در مسابقات را پیدا کرد. 

1470