واکنش سرمربی بارسلونا به ناکامی لواندوفسکی در گلزنی

واکنش سرمربی بارسلونا به ناکامی لواندوفسکی در گلزنی

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی 42 ساله بارسلونا اذعان کرد که اصلاً نگران روبرت لواندوفسکی نیست و این ستاره لهستانی به زودی گلزنی را آغاز خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، سران بارسلونا و بایرن مونیخ با آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی، جنگ و جدل‌های زیادی بر سر روبرت لواندوفسکی داشتند. این ستاره سابق بروسیا دورتموند از ماه‌ها پیش خواستار خروج از بوندس لیگا و پیوستن به کاتالان‌ها بود، اما هر بار با جواب منفی حسن صالیحمیدزیچ روبرو می‌شد تا اینکه در نهایت خوان لاپورتا با 50 میلیون یورو توانست نظر مدیران باواریایی را جلب کند و لواندوفسکی نهایتاً به خواسته خود رسید. با این حال ستاره 33 ساله موفق به گلزنی برای کاتالان‌ها در بازی‌های دوستانه پیش فصل نشده تا بسیاری از هواداران این تیم نگران جا افتاد لواندوفسکی در تیم ژاوی باشند. 

به نقل از مارکا، ژاوی در خصوص لواندوفسکی گفت: "او در تمرینات گلزنی کرده، اما توپ‌هایش در دیدار مقابل نیویورک ردبولز وارد دروازه نشد و این طبیعی است. چنین اتفاقی نیز برای لوئیز سوارز و فران تورس رخ داد. او قرار نیست همیشه اینطوری بماند و به زودی گل زدن را شروع خواهد کرد، البته او چیزهای بیشتر از گلزنی به تیم می‌دهد. فکر می‌کنم رافینیا نیز به ما خیلی کمک خواهد کرد. او خرید خیلی هوشمندانه‌ای برای این فصل و آینده بود."

4416