رونالدو مطابق انتظار مقابل تیم اسپانیایی فیکس شد

رونالدو مطابق انتظار مقابل تیم اسپانیایی فیکس شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو بالاخره در بازی منچستریونایتد و رایو وایکانو در اولدترافورد اولین بازی پیش فصل خود را انجام داد.

به گزارش فوتبالی، در فاصله یک ماه تا پایان نقل و انتقالات تابستانی همچنان تکلیف آینده رونالدو مشخص نیست. ستاره پرتغالی برای این که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، فشار زیادی برای ترک یونایتد ایجاد کرد چرا که نمی خواست راهی لیگ اروپا شود اما مذاکرات وی با تیم هایی نظیر بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید نتیجه ای نداشت و به همین خاطر کریستیانو مجبور شد که به تمرینات یونایتد برگردد و امروز اولین بازی فصل خود را در مقابل رایو وایکانو خواهد داشت.

کریستیانو در بازی قبلی یونایتد در مقابل اتلتیکو حضور نداشت اما در مقابل رایو حضور خواهد داشت که این آخرین بازی شیاطین سرخ پیش از شروع لیگ برتر انگلیس خواهد بود. ترکیب انتخاب شده توسط تن هاگ برای بازی مقابل رایو بدین شرح است: هیتون، الکس تیس، مارتینز، واران، گارنر، لایرد، چونگ، گارناچو، فن ده بیک، اریکسن و کریستیانو رونالدو.

تن هاگ از دو خرید تابستانی یونایتد یعنی لیساندرو و اریکسن در ترکیب استفاده کرده و البته تعداد زیادی از بازیکنان جوان و کمتر شناخته شده هم در ترکیب هستند. بازوبند کاپیتانی نیز به دست رافا واران مدافع فرانسوی بسته خواهد شد.

4125