عکس؛ وقتی ستاره بایرن مونیخ مدافع و دروازه‌بان حریف را فریب داد

عکس؛ وقتی ستاره بایرن مونیخ مدافع و دروازه‌بان حریف را فریب داد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دیدار فینال سوپرکاپ آلمان میان بایرن مونیخ و آربی لایپزیش، باواریایی ها موفق شدند با نتیجه 5 بر 3 لایپزیش را شکست دهند و بدین ترتیب قهرمان این دوره از رقابت های سوپرکاپ شوند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی به طور کلی بازیکنان بایرن مونیخ در خط حمله عملکرد خوبی داشتند و شاگردان ناگلزمن نشان دادند که برای فصل جدید هم خط حمله زهرداری دارند، اگر چه بایرن مونیخ در کار های دفاعی آن طور که باید و شاید نتوانست موفق عمل کند.

در دقیقه پایانی این بازی بود که لروی سانه روی یک ضد حمله سریع و تند و تیز به سمت دروازه لایپزیش رفت و در مقابل خود تنها یک مدافع و دروازه بان حریف را می دید. سانه روی این صحنه از مهارت های تکنیکی خود و همچنین هوش خود استفاده کرد و بدین ترتیب موفق شد با یک حرکت زیبا هم دروازه بان و هم مدافع را از مقابل خود بردارد و بدین ترتیب دروازه لایپزیش را باز کند.

سانه در این بازی در دقیقه 78 به جای سرژ گنبری وارد زمین شده بود اما در همان دقایقی که درون زمین بود تاثیر گذار ظاهر شد و بدین ترتیب توانست دروازه لایپزیش را به شکلی دیدنی باز کند و نشان دهد که برای فصل جدید آماده است.

1470