لایپزیش 0 - 0 بایرن مونیخ؛ هر چه زدند نشد!

لایپزیش 0 - 0 بایرن مونیخ؛ هر چه زدند نشد!

سایت رسمی فوتبالی-  بایرن مونیخ در خانه لایپزیش با تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در روزی که برای مسجل کردن قهرمانی خود به پیروزی نیاز داشت، در خانه لایپزیش به تساوی بدون گل رضایت داد تا با توجه به برتری دورتموند، فاصله آنها با تیم دوم به دو امتیاز برسد و همه چیز به هفته آخر کشیده شود.

در دقایق ابتدایی جریان بازی آرام دنبال شد و دو تیم بیشتر به دنبال محک زدن یکدیگر بودند. اولین فرصت در دقیقه 12 و روی ارسال پولسن و ضربه سر هالستنبرگ ایجاد شد اما این فرصت تبدیل به گل نشد.

در ادامه این بایرن مونبخ بود که شدت حملات خود را بیشتر کرد و می توانست به گل اول برسد اما ضربه گناربری در دهانه دروازه روی ارسال زمینی لواندوفسکی، توسط دروازه بان لایپزیش مهار شد.

در دقیقه 39 بایرن مونیخ تا آستانه زدن گل اول هم پیش رفت اما ضربه چکشی گناربری با مهار زیبای گولاسچی همراه شد و این موقعیت خود نیز از دست رفت.

 در لحظات پایانی نیمه اول تیمو ورنر می توانست دروازه بایرن را باز کند اما ضربه زمینی او در اختیار اولرایش قرار گرفت تا نیمه اول کم افت و خیز با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 بایرن نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و می توانست در همان ابتدا به گل برسد اما ضربه زمینی داوید آلبا توسط گولاسچی مهار شد و در ریباند نیز ضربه گناربری به بیرون رفت. دقایقی بعد گورتزگا موفق به گلزنی شد اما با استناد به VAR و به دلیل برخورد توپ به لواندوفسکی در موقعیت آفساید، این گل مردود اعلام شد.

در دقیقه 58 پولسن می توانست دروازه بایرن را باز کند اما ضربه آرام او در اختیار اولرایش قرار گرفت. در دقیقه 65 توماس مولر در محوطه لایپزیش صاحب فرصت شد اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 در دقیقه 73 هالستبرگ در گوشه محوطه صاحب فرصت شد اما ضربه زمینی او با اختلاف نه چندان زیادی از کنار دروازه اولرایش به بیرون رفت.

 در دقیقه 83 بایرن تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت اما ضربه فنی ریبری در مقابل دروازه توسط گولاسچی مهار شد و در ریباند نیز در صحنه ای مشکوک، داور ترجیح داد اعلام پنالتی نکند.

 در دقیقه 88 رابرت لواندوفسکی می توانست با ضربه ای ایستگاهی دروازه لایپزیش را باز کند اما شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت تا در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دهند.