خبر نیامدن کاپ تکذیب شد/ کاپ جام جهانی قطعا به ایران می آید

خبر نیامدن کاپ تکذیب شد/ کاپ جام جهانی قطعا به ایران می آید

پایگاه خبری فوتبالی- شایعه عدم رونمایی از کاپ جام جهانی در ایران تکذیب شد.

به گزارش فوتبالی، امروز صبح خبری منتشر شد مبنی بر آنکه قرار نیست کاپ جام جهانی به ایران بیاید و طبیعتا وقتی این اتفاق رخ ندهد خبری از سفر سفیران اسپانسر جام جهانی به ایران نخواهد بود.

پیش از این گفته شده بود که کاکا و کاسیاس، اواخر شهریورماه راهی جزیره کیش خواهند شد تا در این جزیره از کاپ قهرمانی جام جهانی رونمایی کنند.

خبر منتفی شدن حضور آنها در ایران در حالی منتشر شد که مدیر بخش رسانه‌ای جشنواره جزیره فوتبال، این موضوع را تکذیب کرده است.

تهرانی درباره این موضوع به خبرنگار فوتبالی گفته است:" قطعا کاپ جام جهانی به ایران خواهد آمد. ما در حال مذاکره با اسپانسر جام جهانی هستیم تا ببینیم که از این کاپ در کدام شهر رونمایی خواهد شد و با توجه به اینکه این کاپ، زمان کوتاهی در ایران خواهد بود، به دنبال این هستیم که از کاپ جام جهانی در جزیره کیش رونمایی کنیم. با کوکاکولا اسپانسر جام جهانی هم مذاکرات خوبی داشتیم."

تهرانی درباره اینکه با این حساب، سفر کاکا و کاسیاس را باید به ایران قطعی دانست، چنین توضیحی داد:" اسپانسر جام جهانی سفرای مختلفی دارد و به محض آنکه محل رونمایی از کاپ جام جهانی مشخص شود، دو سفیری که قرار است به ایران بیایند هم مشخص خواهند شد. با توجه به اینکه در ایام جام جهانی، ستاره‌های فوتبال به جزیره کیش خواهند آمد، ما به دنبال این هستیم که میزبان افراد جدیدی باشیم. فکر کنم از بین کاکا یا کاسیاس یک نفر به ایران بیاید که احتمال دارد آن نفر کاکا باشد."

1984