کیلور ناواس و آماری برابر با ایکر کاسیاس

کیلور ناواس و آماری برابر با ایکر کاسیاس

خبرگزاری فوتبالی – کیلور ناواس یکی از پرافتخارترین دروازه‌بان‌های تاریخ رئال مادرید است و آماری مساوی با کاسیاس در اروپا دارد.

به گزارش فوتبالی، ایکر کاسیاس بدون شک یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ رئال مادرید و اسپانیا است که دو روز پیش رسما خداحافظی‌اش از فوتبال را اعلام کرد. در زمینه افتخارآفرینی اروپایی اما کیلیور ناواس چیزی از او کم ندارد.

ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی سابق رئال که هم‌اکنون در تیم پاریسن ژرمن عضویت دارد به اندازه کاسیاس در زمینه فتح لیگ قهرمانان اروپا تجربه دارد واو هم توانسته ۳ بار در اروپا قهرمان شود تا چیزی از این اسطوره کم نداشته باشد هرچند که کاسیاس اولین قهرمان خود در لیگ قهرمانان در سنی بسیار پایین کسب کرد.

ناواس از سال ۲۰۱۴ از تیم لوانته به تیم رئال مادرید پیوست و توانست به همراه سفیدپوشان ۱ لالیگا، ۳ لیگ قهرمانان، ۱ سوپر کاپ اسپانیا، ۳ سوپر کاپ اروپا و ۴ جام جهانی باشگاه‌ها را فتح کند.

ایکر کاسیاس اما از سن ۹ سالگی در رسال مادرید حضور داشت و از سال ۹۹ در تیم بزرگسالان رئال بازی می‌کرد. کاسیاس توانست ۵ لالیگا را به خانه ببرد، ۳ بار جام حذفی اسپانیا را فتح کند، ۴ بار سوپرکاپ را بالای سر ببرد، ۳ بار قهرمان لیگ قهرمانان شود، یک بار سوپرکاپ اروپا، یک بار جام جهانی باشگاه‌ها و ۲ بار هم جام بین قاره‌ای را فتح کند.

1101