آیا لواندوفسکی به خاطر هالند از بایرن مونیخ جدا شد؟

آیا لواندوفسکی به خاطر هالند از بایرن مونیخ جدا شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - با اینکه بسیاری فکر می‌کردند که با پیوستن روبرت لواندوفسکی به بارسلونا، درگیری‌های این ستاره لهستانی با بایرن مونیخ به پایان خواهد رسید، اما مهاجم سابق دورتموند دوباره به سران باشگاه پیشینش حمله کرد. 

به گزارش فوتبالی، بالاخره پس از کشمکش‌های فراوان، سران بارسلونا موفق شدند روبرت لواندوفسکی را از بایرن مونیخ به خدمت بگیرند و بدین ترتیب این مهاجم 33 ساله سال بعد در لالیگا زیر نظر ژاوی هرناندز توپ خواهد زد. لواندوفسکی اولویت اصلی ژاوی و خوان لاپورتا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود و آن‌ها علیرغم شنیدن جواب‌های منفی و توهین آمیز زیاد از طرف سران مونیخ، هیچ گاه عقب نشینی نکردند.

به نقل از سایت گل، برخی از منابع خبری مدعی شدند که لواندوفسکی پس از شنیدن مذاکرات بایرن با ارلینگ هالند، درخواست خروجش را به سران این باشگاه داده است. او در این رابطه به ESPN گفت: "خروج من هیچ ربطی به ارلینگ هالند نداشت. من آدمی هستم که همیشه حقیقت را می‌گوید، با اینکه ممکن است به ضررم تمام شود. نمی‌خواهم درباره چیزی که دقیقاً اتفاق افتاد حرف بزنم، اما اگر سوال شما این است که من به خاطر هالند از بایرن مونیخ جدا شدم، باید بگویم که نه. من هیچ مشکلی با آمدن هالند به بایرن نداشتم."

4416